ثبت شرکت میزان ارائه دهنده خدمات ثبت شرکتها
ثبت شرکت میزان

تعرفه و هزینه ثبت شرکت در سال 1402 چقدر است ؟ قیمت ثبت شرکت در ایران چقدر تمام می شد و با این تورم چند ماه اخیر چقدر افزایش داشته است. چرا با هر موسسه ای تماس میگیرم یک قیمتی برای خودش اعلام می کند. تمام سوالات در مورد هزینه های شما در این اینجا پاسخ داده می شود.

مدت زمان ثبت14 روز
قیمت ثبت شرکتکارمزد حدود 1 میلیون تومان و واریزی های اداری شما حدود 1.5 میلیون
هزینه 0 تا 100 چقدر است؟استعلام آنی کارمزد موسسه ( بدون هزینه روزنامه رسمی )از طریق فرم پایین
هزینه آگهی روزنامه رسمی چقدر است ؟ 500،000 تومان و بالاتر

✅ از طرفی با یک فرم محاسبه آنلاین که این پایین گذاشته شده، می توانید قیمت دقیق رو پیامکی دریافت نمایید، چون مثلا هزینه ثبت شرکت سهامی خاص با مسئولیت محدود متفاوت است.

اگر از قیمت ما که 0 تا 100 است راضی بودید هم می توانید ثبت شرکت خود را به ما بسپارید، اگر نه که خودتان با راهنمایی ما انجام دهید.

هزینه ثبت شرکت در ایران
هزینه ثبت شرکت در ایران در سال 1402

قیمت ثبت شرکت

ما در اینجا بنا بر شعار همیشگی خود مبنی بر رعایت اصل شفاف سازی و صداقت در انجام خدمات مواردی را برای شما شفاف می کنیم که بدانید که هزینه ثبت یک شرکت شامل چه مواردی می باشد تا با اطلاعات بیشتری نسبت به ثبت شرکت خود اقدام نمایید.

  • دوست گرامی: چنانچه متقاصی ثبت شرکت یا سایر خدمات هستید، فرم زیر را پر کنید، تا "مدت زمان ثبت شرکت یا سایر خدمات موسسه"، "هزینه ثبت شرکت" و "مدارک لازم" را بطور دقیق به اطلاع شما برسانیم.

دریافت خدمات سریع با هزینه منطقی 02168256000

جدول قیمت ثبت شرکت بروزرسانی شهریور ماه 1402

ارزانترین لیست تعرفه ثبت انواع شرکت شرکت در ایران

شرکت سهامی خاص22،500،000 ریال
شرکت با مسئولیت محدود22،500،000 ریال
هزینه روزنامه رسمی ثبت شرکت5،000،000 ریال
هزینه ثبت شرکت در تهران ( با پلمپ دفاتر)29،500،000 ریال
موسسه غیرتجاری22،500،000 ریال
ثبت تعاونی49،500،000 ریال
تنظیم هر صورتجلسه تغییرات شرکت14،000،000 ریال
پیگیری اخذ کارت بازرگانی35،000،000 ریال
پلمپ دفاتر6،500،000 ریال
ثبت نام ارزش افزوده7،000،000 ریال
ثبت نام و علائم تجاری (برند شخصی)35،000،000 ریال
ثبت نام و علائم تجاری (برند شرکتی)38،000،000 ریال
ثبت طرح صنعتی35،000،000 ریال
ثبت اختراع65،000،000 ریال

توضیحات: این هزینه ها میانگین بوده و می تواند کمتر هم باشد. جهت دریافت هزینه نهایی با احتساب واریزی ادارات مربوطه و هزینه روزنامه های رسمی و کثیرالانتشار لطفا در فرم زیر شماره تماس خود را وارد کنید تا بلافاصله هزینه بروز برای شما پیامک شود.

قیمت ثبت شرکت

سوالات مهـــم و پاسخ های کوتاه

به شما اطمینان می دهیم که با مطالعه این سوالات متداول از سیر تا پیاز هزینه های ثبت شرکت در سال 1402 آگاه شده و دیگر هر هزینه ای را به عنوان هزینه های جانبی یک شرکت قبول نخواهید کرد پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید و آخرین قیمت را نیز از ما بگیرید.

هزینه ثبت شرکت در ایران

اینهمه تفـــاوت چــــرا؟

در اینجا چند سوال مهم را که احتمالا در ذهن دارید را پاسخ می دهیم و بعد سراغ بقیه توضیحات می رویم:

⭐ آیا نوع شرکت در هزینه ثبت تاثیری دارد؟

شرکت سهامی خاص به دلیل اینکه تعدا افراد بیشتری در خود دارد و طبیعتا متن آگهی روزنامه رسمی و کثیرالانتشار آن بیشتر خواهد بود با هزینه ثبت یک شرکت مسئولیت محدود کمی تفاوت دارد و بالاتر است.

⭐ آیا میزان سرمایه ثبتی شرکت در هزینه ثبت تاثیر دارد؟

شما در پایان فرآیند ثبت باید حق التمبر سرمایه شرکت را پرداخت کنید، این حق تمبر به میزان یک دوهزارم می باشد. بنابراین هرچه سرمایه بیشتری برای شرکت در نظر بگیرید طبیعتا مبلغ حق التمبر آن افزایش خواهد یافت. یعنی مثلا اگر شما 200 میلیون تومان سرمایه اولیه در نظر بگیرید باید 100 هزار تومان به عنوان حق التمبر پرداخت نمایید.

⭐ آیا هزینه ثبت تمامی شرکت ها یکسان است؟

هزینه ثبت یک شرکت به میزان افراد، میزان حجم موضوع درج شده در اساسنامه و روزنامه رسمی، میزان سرمایه اولیه و ... بستگی دارد. هزینه ثبت شرکت مسئولیت محدود مقدار بسیار کمی آنهم بخاطر هزینه روزنامه رسمی از سهامی خاص پایین تر است.

⭐ اگر خودمان اقدام به ثبت کنیم چقدر هزینه باید پرداخت کنیم؟

هزینه پست، پاکت، حق الثبت و حق التمبر و درج آگهی در روزنامه رسمی و پرداخت مالیات سرمایه حداقل 600 هزار تومان خواهد بود. اگر فرآیند ثبت را به موسسات ثبتی واگذار کنید کارمزد موسسه نیز به این مبلغ اضافه می گردد.

⭐ چرا قیمت اعلامی موسسات ثبتی متفاوت است؟

امور خدماتی به علت فیزیکی نبودن همواره با قیمت های مختلف ارائه می گردند. هزینه ثبت یک شرکت با 2 نفر عضو و موضوعی 3 خطی و سرمایه کم به طور معقول با وکیل پایه یک دادگستری از 1.5 میلیون تومان می باشد.

⭐ هزینه درج آگهی در روزنامه رسمی چقدر است؟

هزینه درج آگهی تاسیس شرکت در روزنامه رسمی از ابتدای آذرماه شهریور 1400 حداقل 303 هزار تومان برای یک خط موضوع و برای موضوعی 3 خطی با 3 نفر عضو حدودا 477 هزار تومان می باشد، هرچقدر موضوع طولانی تر باشد هزینه به نسبت طولانی تر خواهد بود

⭐ فرق روزنامه رسمی با کثیرالانتشار چیست؟

بعد از دریافت آگهی تاسیس شرکت، باید یک نوبت در روزنامه رسمی چاپ شود، اما در یک سال اخیر، درج آگهی تاسیس در روزنامه های کثیرالانتشار نیز اجباری شده اما زمانی برای آن تعیین نشده است و شما تا تغییرات بعدی می توانید پرداخت ننمایید.

هزینه روزنامه کثیرالانتشار با توجه به اینکه کدام روزنامه است متفاوت و معمولا از روزنامه رسمی گرانتر است.

هزینه ثبت شرکت

قیمت ثبت شرکت

قیمت ثبت شرکت هزینه یک خدمت است نه یک کالا. شما هر گاه قصد خرید یک کالا را دارید می دانید که چه چیزی دارید می خرید، با برند های مختلف آن آشنایی دارید و می دانید که فرق مدل های مختلف آن کالا چیست و همه اینها به دلیل آگاهی و شناخت شما از آن کالا می باشد.

ابتدا باید بدانید که ثبت شرکت قیمت ثابتی ندارد. بخش اعظمی از هزینه ها مروبط به واریزی به اداراه ها و درج آگهی در روزنامه رسمی کشور می باشد و بخش باقیمانده کارمزد موسسه ثبتی است که برای شما شرکت را ثبت کرده است.

هزینه ثبت شرکت مسئولیت محدود

مدت زمان و تعرفه

مدت زمان ثبت یک شرکت از صفر تا صد یعنی چاپ آگهی تاسیس در روزنامه رسمی در بهترین حالت 12 روز کاری زمانبر خواهد بود. این در صورتی است که شرکت شما در عرض 7 روز به مراحله آگهی در اداره ثبت برسد. کمتر از این زمان امکان پذیر نبوده و انجام هزینه بیشتر در این زمینه تاثیری نخواهد داشت.

هزینه ثبت آن هم بستگی به میزان اعضا و موضوع و نوع شرکت یا موسسه و سرمایه شرکت در صورتی که توسط موسسات ثبتی به ثبت برسد از 1.5 به بالاتر خواهد بود.

هزینه ثبت شرکت با مسئولیت محدود

هزینه ثبت شرکت با مسئولیت محدود برای شخصی که درخواست ثبت با سرمایه شرکت  ۱۰۰،۰۰۰ ( صد هزار تومان ) دارد را به شرح ذیل می باشد.

  • هزینه تعیین نام در سامانه اداره و تعیین نام به مبلغ ۵،۰۰۰ ( پنج هزار تومان )
  • تهیه پاکت پستی و تحویل مدارک ثبت به باجه های پستی منتخب ثبت شرکت ها و هزینه پست که جمعا حدود 50,000 ( پنجاه هزار تومان ) می باشد و پرداختی از طرف موسسه ما می باشد.
  • حق الوکاله وکیل موسسه جهت پیگیری امور ثبتی به مبلغ 550,000 تومان
  • هزینه حق الثبت در اداره ثبت به مبلغ حدودی 270,000 ( دویست و پنجاه هزار تومان )
  • کارمزد موسسه میزان جهت پیگیری امور که کمترین میزان هزینه در بین تمامی موسسات ثبتی می باشد به مبلغ 800,000 تومان ( هشتصد هزار تومان )

همانطور که در بالا گفته شد قیمت ثبت شرکت در موسسه میزان در مقایسه با سایر خدمات دهنگان، کمترین میزان هزینه ثبت در کشور و به صورت فوری در کمتر از ۱۰ روز می باشد.

نکته: هزینه درج آگهی در سامانه روزنامه رسمی و کثیرالانتشار ( بسته به نوع فعالیت شرکت از 400 هزار تومان به بالا، متغییر می باشد).

این هزینه متغییر به دلیل کوتاه بودن یا بلند بودن موضوع موسسه و نوع روزنامه کثیرالانتشار می باشد.

یعنی هزینه درج آگهی تاسیس در روزنامه همشهری از روزنامه ابرار بیشتر بوده و متقاضی باید هزینه بالاتری را پرداخت نماید.

در نهایت هزینه ثبت شرکت با مسئولیت محدود توسط ثبت شکت میزان جزو کمترین قیمت ها در بین تمامی موسسات می باشد که به قیمت اعلامی شرکت، هیچ هزینه دیگری اضافه نخواهد شد.

هزینه ثبت شرکت چقدر است

هزینه ثبت شرکت سهامی خاص

هزینه ثبت شرکت سهامی خاص در موسسه میزان نیز پایین ترین قیمت در تهران می باشد که غیر از این هزینه هیچ هزینه ی دیگری را پرداخت نخواهید کرد.

هزینه ثبت شرکتهای سهامی خاص علی الرغم پیچیده تر بودن نسبت به ثبت شرکت با مسئولیت محدود از قیمت ثبت یکسانی ( فقط در موسسه میزان ) برخوردار می باشد.

این هزینه برای متقاضیان ثبت با سرمایه اولیه ۱۰۰،۰۰۰ تومان ( صد هزار تومان ) به شرح ذیل می باشد:

  • ثبت اولیه و تایید نام شرکت در سامانه ثبت و تعیین نام به مبلغ ۵۰،۰۰۰ ( پنجاه هزار تومان )
  • تهیه پاکت پستی و تحویل مدارک ثبت به باجه های پستی منتخب و هزینه پست که جمعا حدود 50,000 ( پنجاه هزار تومان ) می باشد و پرداختی از طرف موسسه ما می باشد.
  • حق الوکاله وکیل موسسه جهت پیگیری امور ثبتی به مبلغ ۲۵۰،۰۰۰ ( دویست و پنجاه هزار تومان )
  • هزینه حق الثبت در اداره ثبت به مبلغ حدودی ۲۰،۰۰۰ ( بیست هزار تومان )
  • کارمزد موسسه میزان جهت پیگیری امور که کمترین میزان هزینه در بین تمامی موسسات ثبتی می باشد به مبلغ 9۰۰،۰۰۰ تومان ( نهصد هزار تومان )

همانطور که در بالا گفته شد هزینه سهامی خاص در موسسه ما، کمترین میزان هزینه ثبت در کشور و به صورت فوری در کمتر از ۱۰ روز می باشد.

نکته: هزینه درج آگهی در روزنامه رسمی بستگی به کوتاه بودن یا بلند بودن موضوع فعالیت شرکت یعنی تعداد کلمات و کادر روزنامه متفاوت می باشد و از 268 هزار تومان به بالا و متفاوت می باشد.

همچنین بهنگام درج آگهی در روزنامه کثیر الانتشار نیز بستگی به تعداد کلمات و نوع روزنامه کثیر می باشد.

یعنی هزینه درج آگهی تاسیس شرکت در روزنامه همشهری از روزنامه ابرار بیشتر بوده و متقاضی باید هزینه بالاتری را پرداخت نماید.

لیست تعرفه هزینه ها

هزینه های ثبت شرکت

در ادامه توضیحات مفصلی در رابطه با لیست هزینه های ثبت شرکت خواهیم داد با ما همراه باشید:

شرکت دارای بخش های مختلفی می باشد که همانطور که در بالا گفته شد عبارتند از:

  • هزینه کارمزد موسسه ( هزینه ای که موسسه ما دریافت می نماید )
  • حق الثبت که به هنگام تحویل پیش نویس به اداره ثبت پرداخت می شود
  • هزینه ابطال تمبر سرمایه شرکت که به اداره مالیات می بایست پرداخت شود
  • هزینه پست مدارک ثبت که بر عهده موسسه می باشد
  • هزینه روزنامه رسمی شرکت جهت درج آگهی تاسیس در روزنامه رسمی کشور
  • هزینه روزنامه کثیر الانتشار جهت درج آگهی تاسیس در روزنامه کثیر الانتشار (روزنامه های محلی)

نکته: تمامی موسسات ثبتی هزینه ای که بابت حق الوکاله وکیل پایه یک دادگستری دریافت می نمایند با توجه به نوع شرکت ( یعنی مسئولیت محدود باشد یا سهامی خاص) و تعدادی اعضای آن کم باشد یا زیاد به دلیل پیچیدگی آن، هزینه متفاوت تری دریافت می نمایند.

یعنی برای شرکت سهامی خاص آنهم با ۱۰ نفر عضو هزینه بیشتری نسبت به شرکت مسئولیت محدود با ۳ نفر عضو دریافت می نمایند.

امــــــــــا…

این افتخار را داریم که برای شرکت های مسئولیت محدود و سهامی خاص با هر تعداد اعضا هیئت مدیره یک قیمت و یک هزینه ثبت یکسان دریافت می نماییم.

حق الوکاله

هزینه حق الوکاله مبلغی است که در جهت پیگیری امور تا تحویل آگهی تاسیس اداره ثبت شامل ورود اطلاعات در سامانه اداره ثبت، هزینه تعیین نام شرکت، تنظیم موضوع فعالیت شرکت، اساسنامه، صورتجلسات هیئت موسسین تا تحویل مدارک به پست و دریافت آگهی تاسیس شرکت.

حق الثبت

بعد از تحویل مدارک در قالب پاکت مخصوص به پست، پس از سه الی ۵ روز در سامانه مشخص می گردد که شرکت شما ثبت شده یا خیر.

وقتی که شرکت ثبت شده باشد یک برگه از طرف سامانه داده می شود به عنوان ” پیش نویس آگهی تاسیس ” که این برگه پیش نویس آگهی باید به اداره ثبت ها برده شود.

پس از امضا توسط وکیل، می بایست همانجا هزینه حق الثبت شرکت نقدا به صورت کارت کشیدن پرداخت گردد. این هزینه در حدود ۴ الی ۶ هزار تومان می باشد.

هزینه ابطال تمبر سرمایه شرکت

پس از دریافت آگهی تاسیس، با رجوع به سایت اداره می بایست شماره تمبر سرمایه را دریافت و با مراجعه به سایت اداره مالیات کشور نسبت به پرداخت مالیات حق تمبر 0.5 در هزار سرمایه شرکت اقدام نمایید.

سایر هزینه های ثبت

هزینه پست مدارک شرکت

بعد از ورود اطلاعات و تعیین نام شرکت و تنظیم مستندات، می بایست مدارک هویتی اعضا و مستندات تنظیم شده توسط ما، شامل اساسنامه، تقاضانامه و شرکت نامه و …. در پاکت مخصوص تاسیس شرکت قرار داده شده و تحویل مراکز پستی تعیین شده توسط اداره ثبت اسناد شود.

به هنگام تحویل پاکت پستی برای تاسیس باید مبلغ 35 هزار تومان پرداخت و مدارک را پست نمایید.

پس نهایتا هزینه پست مدارک برای تاسیس شرکت حدودا 30 الی 35 هزار تومان خواهد بود.

هزینه درج آگهی در روزنامه رسمی
هزینه درج آگهی در روزنامه رسمی

هزینه روزنامه رسمی ثبت شرکت

بعد از پست مدارک به اداره ثبت و دریافت تاییدیه سامانه و رجوع به اداره ثبت برای دریافت آگهی ، تا زمانی که این آگهی ثبت در روزنامه رسمی شرکت آگهی نشده و به اطلاع عموم نرسد در واقع انگار شرکت شما ثبت نشده است.

پس حسن ختام درج آگهی در روزنامه های رسمی و کثیر الانتشار می باشد.

هزینه روزنامه کثیرالانتشار و رسمی جدا از هم بوده و بسته به میزان موضوع شرکت متفاوت می باشد. یعنی هرچه موضوع طولانی تر باشد هزینه روزنامه کثیرالانشتار شما نیز بیشتر خواهد بود.

هزینه روزنامه کثیر الانتشار شرکت

ابتدا باید ذکر کنیم که هزینه آگهی روزنامه ها متغییری از تعداد کادر و بزرگی آگهی می باشد.

پس هرچقدر موضوع فعالیت طولانی تر و تعداد اعضا بیشتر باشد تعداد خطوط آگهی شما بیشتر شده و مبلغ بیشتری برای درج آگهی در روزنامه رسمی باید پرداخت نمایید.

از ابتدای آذرماه سال 1400هزینه روزنامه رسمی و کثیرالانتشار برای دومین بار در سال افزایش یافته است که این افزایش بیش از 60 درصد است و امکان افزایش در سال 1402 نیز هست.

هزینه روزنامه رسمی ثبت شرکت از 500 هزار تومان و متغییر می باشد. 303 هزار تومان برای موضوعات خیلی کوتاه و برای موضوعات شرکت بلندتر و طولانی تر گاها تا بیشتر از 600 هزار تومان می باشد.

پرسش و پاسخ
سوال از شما پاسخ از ما
درحال ارسال پاسخ به :
مجید خدائی ‏۱۴ اسفند ۱۳۹۷

سلام، خیلی توضیحاتتون کامل بود، سوالی که من دارم اینه که من یک شرکت ثبت کردم اما هزینه تمبر سرمایه ۵۰۰ هزار تومان از من درخواست کردن که کلا هزینه ثبت شرکت من ۱۴۰۰ شد، این مورد رو ندیدم توی این مطلب.

پاسخ
مشاور ثبت ‏۱۴ اسفند ۱۳۹۷

سلام مجید عزیز
در مورد هزینه ثبت شرکت ما کلیه هزینه ها رو با حداقل سرمایه ثبت توضیح دادیم و این مبلغی هستش که موسسه ما دریافت می کنه. سایر همکاران ممکنه هزینه ثبت رو متفاوت از ما بگیرند. اما در مورد هزینه تمبر سرمایه، سرمایه اولیه ثبت شرکتتون چقدر بوده؟

پاسخ
مجید خدائی ‏۱۴ اسفند ۱۳۹۷

سرمایه اولیه شرکت من یک میلیون تومان بوده

پاسخ
مشاور ثبت ‏۱۴ اسفند ۱۳۹۷

نه هزینه تمبر سرمایه شما این مقدار نیست و اگر در سایت مالیات پرداخت بشه ۱۰۰۰ تومان پرداخت آنلاین دارد. ممکن است خدمات دیگری مثل پلمپ دفاتر براتون انجام داده باشن.
موفق باشید

پاسخ
مجید خدائی ‏۱۴ اسفند ۱۳۹۷

نه مورد دیگری نبود، کاش زودتر در مورد قیمت ثبت شرکت تحقیق میکردم از شما، به هر حال ممنون

پاسخ
یونس حقیقی ‏۳۰ تیر ۱۳۹۹

من یه شرکت خدمات نظافتی میخوام ثبت کنم راهنمایی م میکنین

پاسخ
مشاور ثبت ‏۰۳ مرداد ۱۳۹۹

با سلام لطفا با موسسه تماس بگیرید

پاسخ
انوری ‏۱۶ اسفند ۱۳۹۷

سلام، هزینه ثبت موسسه تفاوت داره با ثبت شرکت؟ ما میخواییم یک موسسه خدمات مالی ثبت کنیم.

پاسخ
مشاور ثبت ‏۱۶ اسفند ۱۳۹۷

خیر دوست عزیز هزینه هر دو علی الرغم پیچیده تر بودن پروسه ثبت موسسه،در موسسه ما یکسان هستش.

پاسخ
زینب ‏۱۷ اسفند ۱۳۹۷

ممنون از توضیحات کاملتون، شفاف و صادقانه

پاسخ
فرجی ‏۱۸ اسفند ۱۳۹۷

سلام
آیا فقط در تهران خدمات انجام میدهید؟ برای اصفهان و استانهای دیگر چطور و درصورت انجام خدمات استانها لطفا مراحل را بفرمایید ؟

پاسخ
مشاور ثبت ‏۱۸ اسفند ۱۳۹۷

سلام وقت بخیر
خدمات ما برای کل کشور هستش و فرقی نمی کنه که کدوم شهر هستین، جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص مراحل با ما تماس بگیرید.

پاسخ
مهدی آقاجانی ‏۲۲ اسفند ۱۳۹۷

این هزینه ای که فرمودین همشه؟ یا هزینه ای دیگه ای هم داره که ما باید پرداخت کنیم؟

پاسخ
مشاور ثبت ‏۲۲ اسفند ۱۳۹۷

سلام جناب آقاجانی
بله کل هزینه هاست البته مواردی مثل پلمپ دفاتر یا تشکیل پرونده کد اقتصادی موارد جداگانه می باشند.
پیروز باشید

پاسخ
محمدحسین ‏۲۴ اسفند ۱۳۹۷

اگر من وکالت کاری داشته باشم از سایر شرکا, آیا باز هم باید مبلغ 250.000 تومان هزینه حق الوکالتو پرداخت کنم؟

پاسخ
مشاور ثبت ‏۲۵ اسفند ۱۳۹۷

سلام وقت بخیر
این هزینه حق الوکاله برای موسسه ما هستش و ارتباطی به وکالت شما ندارد، اگر شخص خودتان نسبت به ثبت شرکت اقدام نماید این هزینه حق الوکاله را پرداخت نخواهید کرد.
پیروز باشید

پاسخ
مهیا ‏۲۸ فروردین ۱۳۹۸

با سلام و خسته نباشید
برای ثبت شرکت هر چقدر سرمایه رو بالاتر بزنیم هزینه های تمبر و هزینه هایی که باید واریز دولت بشه هم بالا میره یا نه؟ و یه سوال دیگه هم دارم آیا این هزینه ها برای سال 98 تغییر نکرده؟

پاسخ
مشاور ثبت ‏۳۱ فروردین ۱۳۹۸

سلام وقت بخیر
هرچقدر سرمایه بالاتر باشه بله هزینه تمبر هم بالاتر میره، خیر هزینه ثبت شرکت در موسسه ما علیرغم افزایش هزینه های روزنامه رسمی و … در سال ۹۸ افزایشی نداشته
موفق باشید

پاسخ
بهروز ‏۳۱ فروردین ۱۳۹۸

سلام ما نیاز به ثبت یک شرکت خصوصی در کمترین زمان داریم و حداقل سرمایه اگه الان درخواست بدیم چند روزه دیگه انجام میشه؟

پاسخ
مشاور ثبت ‏۳۱ فروردین ۱۳۹۸

سلام بهروز جان
اگر گواهی عدم سوپیشنه آماده باشه یک هفته و اگر آماده نباشه حدودا ۱۲ روز طول میکشه

پاسخ
حسن امیری ‏۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۸

سلام من میخواهم یک شرکت مسولیت محدود جهت کارهای خدمات نظافت و تامین نیروی انسانی ثبت کنم لطفا راهنمایی کنید هزینه من چقدر میشود و در ضمن من امروز برای سوءپیشینه اقدام کردم و اینکه چطور از قانونی بودن موسسه شما اطمینان حاصل کنم

پاسخ
مشاور ثبت ‏۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۸

سلام جناب امیری عزیز
در مورد هزینه ثبت که از طریق استعلام پیامکی به راحتی قابل اطلاع است کافیه شماره تماستون رو وارد و دکمه درخواست رو بزنین تا اتوماتیک برای شما ارسال بشه،
در مورد قانونی بودن که شما از طریق آدرس، شماره ثبت و شناسه ملی شرکت میتونین از قانونی بودن اون شرکت به راحتی اطلاع پیدا کنید، سوابق چند ساله ما، نمونه برندها و شرکتهای ثبت شده ما، وجود وب سایت در رتبه های بالای گوگل و بازدید صدها نفر روزانه و پاسخددهی آنلاین و عقد قرارداد رسمی با کمترین پیش پرداخت و … به نظرم برای ثبت یک شرکت و اعتماد شما می بایست کافی باشه.
موفق باشید

پاسخ
حسین عباس آباد عربی ‏۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۸

سلام من می خواهم یک شرکت خدمات بازرگانی خانوادگی با قابلیت صادرات ، واردات و انجام خدمات گمرکی و تخلیه و بارگیری ثبت نمایم لطفا راهنمایی بفرمائید ؟

پاسخ
مشاور ثبت ‏۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۸

سلام
دوست عزیز شما می توانید یک شرکت با مسئولیت محدود ثبت کنید که موضوع فعالیت آن صادرات و واردات و ترخیص کالا و … باشد، نیاز به حداقل دو نقر برای ثبت دارد، مدارک لازم هم فقط تصویر شناسنامه و کارت ملی و گواهی عدم سوپیشینه از پلیس +10 دارد، شما هم نیاز نیست به هیچ جا مراجعه نمایید، تمام مراحل را موسسه ما با هزینه مناسب برای شما انجام خواهد داد و با احتساب زمان آمدن گواهی عدم سوپیشنه نهایت 14 روز شرکت شما ثبت خواهد شد.
موفق باشید

پاسخ
Ffxbuxx ‏۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸

با سلام
اينكه هزينه ثبت يك شركت با مسئوليت محدود با ٦ نَفَر سهام دار ٥ ميليونو ١٠٠ باشه منطقيه؟ دوم اينه اگه بخواييم فعلا يه ادرس سورى بديم كه جايى رو أجاره نكنيم چ جورياس؟ هزينش همون پنج ميليونه؟

پاسخ
مشاور ثبت ‏۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸

سلام
عذرخواهی میکنم کجا نوشته پنج میلیون و صد هزار تومان؟

پاسخ
سجاد ‏۱۴ خرداد ۱۳۹۸

سلام، وقت بخير و تشكر بسيار براي اطلاعات و خدمات خوبتون .
براي راه اندازي كارگاه بسته بندي ادويه جات خالص و ادويه جات تركيبي جهت توزيع در داخل و خارج از كشور و واردات مواد اوليه آن از كشورهاي گوناگون به ثبت چه نوع شركتي نيازمنديم؟

پاسخ
میلاد زهره وند ‏۲۵ خرداد ۱۳۹۸

سلام خسته نباشید، من یه شرکت ادوات کشاورزی ثبت کردم، قصد گرفتن کارت بازرگانی و واردات کالا دارم ، شرایط دریافت کارت به چه صورت و ایا با این کارت هر نوع کالای مجازی رو میشه وارد یا صادر کرد؟

پاسخ
مشاور ثبت ‏۲۹ خرداد ۱۳۹۸

سلام بله میتوانید انجام بدید، برای راهنمای دقیق لطفا با موسسه تماس بگیرید

پاسخ
نیلوفر🌼 ‏۲۷ خرداد ۱۳۹۸

سلام.ممنون میشم راهنمایی کنید …من لیسانس و فوق لیسانس حسابداری هستم و دوستم لیسانس حسابداری و فوق لیسانس حسابرسی هستش….ما چه شرکتی میتونیم تاسیس کنیم که درآمدزا باشه برامون…ما کلا دویست میلیون نقدینگی داریم …با این مقدار سرمایه چه شرکتی میتونیم تاسیس کنیم ؟کل هزینه اعم از اجاره یا رهن یه مکان در مشهد برا شرکت و سایر هزینه ها با بودجه ای که ما داریم امکان پذیر هستش؟ممنون میشم راهنمایی کنید که چه شرکتی میتونیم تاسیس کنیم

پاسخ
مشاور ثبت ‏۲۹ خرداد ۱۳۹۸

نیلوفر جان برای ثبت علائم تجاری شما نیاز به یک مجوز فعالیت دارید که مورد تایید اداره مالکیت صنعتی باشد

پاسخ
حسین ‏۱۱ مرداد ۱۳۹۸

سلام. ممنون از سایت بسیار خوبتون. آیا اتباع خارجی بدون دخالت و شرکت ایرانیان می‌تونند شرکت ثبت کنند؟ اگر بله، تحت چه شرایطی؟ و چه مدارکی رو باید آماده کنند و به چه مراجعی برای تهیه مدارک باید مراجعه کنند. خیلی سپاسگزارم🙏🌷🌹

پاسخ
مشاور ثبت ‏۰۵ شهریور ۱۳۹۸

با سلام شخص ایرانی حتما باید جزو اعضای شرکت باشند و برای اتباع خارجی نیاز به کد فراگیر می باشد فقط که برای اخذ کد فراگیر نیاز به صفحه نخست پاسپورت می باشد فقط. با سپاس

پاسخ
هومن ‏۲۷ مرداد ۱۳۹۸

سلام , من میخوام یه شرکت ثبت کنم که از طریق اون یه کالایی رو تولید و به بازار عرضه کنم و هم بتونم صادر کنم می خواستم بدونم چه نوع شرکتی باید ثبت کنم و برای ثبتش نیاز به مدرک تحصیلی خاصی هست یا نه…؟
ممنون

پاسخ
مشاور ثبت ‏۰۵ شهریور ۱۳۹۸

سلام هومن عزیز
شما می توانید مسئولیت محدود ثبت کنید، برای اطلاعات بیشتر مطلب ثبت شرکت مسئولیت محدود رو مطالعه بفرمایید. برای ثبت هم خیر نیاز به هیچ مدرک تحصلی نخواهید داشت.

پاسخ
مسعود ‏۱۶ شهریور ۱۳۹۸

سلام
ای کاش هزینه گرید گرفتن شرکت را هم محاسبه می کردید .

پاسخ
مشاور ثبت ‏۰۳ مهر ۱۳۹۸

با سلام هزینه اخذ رتبه با توجه به شرایط متفاوت می باشد اما از 2 میلیون به بالا می باشد. موفق باشید

پاسخ
رضا مراغه ای ‏۰۷ آبان ۱۳۹۸

با سلام و تشکر از توضیحات کاملتون
من مهندس تاسیسات و عضو نظام مهندسس هستم و برای من پیشنهاد تعمیر و نگهداری تاسیسات یک اداره بزرگی رو دادن که برای این کار گفتن باید شرکت داشته باشی. میخواستم بدونم دقیقا چه نوع شرکتی باید ثبت کنم که علاوه بر اون پیشنهاد کارهای دیگه از جمله اجرا و نظارت تاسیسات رو هم بتونم براحتی دنبال کنم. آیا باید شرکت مهندسی باشه که علاوه بر تعمیر و نگهداری نظارت و اجرا هم بتونم بکنم؟ ممنون میشم راهنمایی کنین

پاسخ
مشاور ثبت ‏۰۷ آبان ۱۳۹۸

با سلام
شما می توانید شرکت محدود یا سهامی خاص ثبت کنید که موضوع جامع چندمنظوره در زمینه تاسیسات و سایر فعالیت های مرتبط داشته باشد و چون شما عضو نظام مهندسی هستید می توانید به صورت شرکت مهندسی ثبت نمایید.
در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر در روزهای اداری با موسسه تماس بگیرید.

پاسخ
نفیسه ‏۱۳ آبان ۱۳۹۸

سلام وقتتون بخیر برای صادرات محصولاتی مثل زعفران ثبت شرکت بازرگانی کافی هست یا باید کارت بازرگانی هم داشته باشیم؟

پاسخ
مشاور ثبت ‏۱۳ آبان ۱۳۹۸

با سلام، شما می توانید از طریق سایر افراد دارای کارت با داشتن وکالتنامه از ایشان اقدام به صادرات کنید که البته به دلایل مشکلات احتمالی در آینده ما پیشنهاد نمی کنیم. جهت دریافت مشاوره می توانید با همکاران ما در موسسه تماس داشته باشید.

پاسخ
آرام ‏۰۲ آذر ۱۳۹۸

سلام وقتتون بخیر، من رفتم واسه ثبت گفتن گواهی عدم سوء پیشینه زیاد مهم نیست و فقط شناسنامه و کارت ملی برابر با اصل شده کفایت میکنه خواستم بپرسم این درسته؟

پاسخ
مشاور ثبت ‏۰۳ آذر ۱۳۹۸

سلام وقت بخیر
به گواهی عدم سوپیشینه و حتی کپی برابر اصل مدارک نیاز نیست چون سامانه اداره ثبت، به سامانه قوه قضاییه متصل هست و آنلاین استعلام عدم سوپیشینه گرفته میشه.

پاسخ
الیاس ‏۲۸ دی ۱۳۹۸

سلام روز بخیر
موردی که هست اینه که من قبلا یه شرکت مسئولیت محدود داشتم که به دلایلی منحل کردم، الان نیاز دارم یه شرکت نرم افزاری ثبت کنم که تا اینجاش اوکیه، فقط مشکل اینجاست که برای صدور فاکتور و پرداخت مشتری ها نیاز به کد اقتصادی و گواهی ارزش افزوده هست، من هم چون FreeLancer کار میکنم نمیتونم یعنی صرفه اقتصادی برام نداره بخوام به نام شرکت جایی اجاره کنم…لپ کلام روی آدرسی که به دارایی باید اعلام بشه گیج شدم و نمیدونم چه راه حلی میتونه داشته باشه.. اولین شرکتی که ثبت کردم توی اصفهان کارشناس دارایی پیشنهاد داد که خانه پدری را اعلام کنم با این روش که کپی سند را بردم و یه نامه دستنویس از پدرم که توش اعلام میشد آدرس ملک اعلام شده صرفا جهت مکاتبات اداری شرکت فلان اعلام میگردد، و اتفاقا من هم کد گرفتم و هم گواهی ارزش افزوده و چند سالی باهاش کار کردم، الان اما انگار اینطوری نیست، یه سری از شرکتای همکار شما بهم پیشنهاد دادن کد اقتصادی از طریق خودشون برام بگیرن با هزینه ای حدود 5 میلیون که مثلا بازرس و اینا هماهنگه و اوکیه ولی نمیتونم اعتماد کنم. ممنون میشم راهنمایی کنین

پاسخ
مشاور ثبت ‏۲۸ دی ۱۳۹۸

با سلام
همانطور که فرمودید شما برای فاکتور رسمی نیاز به کد اقتصادی خواهید داشت، در صورت مکاتبه با اداره دارایی شاید همانند قبل برای شما کد اقتصادی صادر نمایند اما ارزش افزوده را بعید می دانیم، بهتر است از همان روش قبلی خود استفاده کنید اگر نتیجه نگرفتید راه های دیگر را تست کنید یا با موسسه تماس بگیرید تا همکاران شما را راهنمایی کنند.

پاسخ
رمضان موحد ‏۰۹ اسفند ۱۳۹۸

سلام من میخواستم بپرسم که برای تاسیس یک شرکت بازرگانی یعنی واردات و صادرات کالاهای قانونی نیاز به مدرک تدریسی داریم یعنی اینکه دیپلم یا فوق دیپلم میخواهد ؟!

پاسخ
مشاور ثبت ‏۰۹ اسفند ۱۳۹۸

با سلام برای ثبت خیر هیچ مدرک تحصیلی مورد نیاز نیست.

پاسخ
مهدی ‏۱۶ اسفند ۱۳۹۸

سلام یه سوال داشتم درمورد روزنامه رسمی..ما ثبت رو انجام دادیم، موکل ما درخواست کرده که روزنامه رسمی به عبارتی شده 1500000 تومان همچین چیزی صحت داره….

پاسخ
مشاور ثبت ‏۱۷ اسفند ۱۳۹۸

سلام دوست عزیز، خیر بعید به نظر میرسه هزینه روزنامه رسمی به یک میلیون و پانصد هزار تومان برسد، مگر اینکه موضوع و اعضا شرکت شما انقدر زیاد باشد که چندین کادر روزنامه شود.

پاسخ
الهام ‏۰۱ فروردین ۱۳۹۹

سلام، خیلی عالی میزان هزینه ثبت شرکت رو توضیح دادین، پاینده باشید

پاسخ
سهراب غلامی ‏۰۴ فروردین ۱۳۹۹

با سلام .
آیا زندان رفتن بابت چک برگشتی سوء پیشینه حساب میشه .
ممنون

پاسخ
مشاور ثبت ‏۰۵ فروردین ۱۳۹۹

سلام بله دوست عزیز

پاسخ
سیدمسعود ‏۲۶ فروردین ۱۳۹۹

سلام وقت بخیر، ضمن عرض تبریک سال نو ، من تصمیم دارم یک شرکت نمایندگی بیمه ثبت کنم لطفاً اگه ممکنه هزینه انجام رو با سرمایه 50م تومان که 10% باید نقدی پرداخت بشه بفرمایید. ممنون

پاسخ
مشاور ثبت ‏۳۰ فروردین ۱۳۹۹

با سلام، اول اینکه برای شرکت بیمه باید مجوز از شرکت های بیمه داشته باشید. در مورد هزینه ثبت شرکت با سرمایه 50 میلیون تومان هم که فرمودید ما متوجه ادامه سوال شما نشدیم. منظور از 10 درصد نقدی پرداخت شود چیست؟

پاسخ
میلاد گنجاپور ‏۲۸ فروردین ۱۳۹۹

سلام می خوام یه شرکت ثبت کنم برای توزیع و پخش غذای دام و طیور با مجوز ترخیص غذا مثله درت و جو و … که مخصوص غذای طیور دام هست مدرک تحصیلیم هم دیپلم است می خوام بدونم اول چه نوع شرکتی باید ثبت بشه بعدش مکان رسمی باید داییر باشه یا ادرس سوری هم میشه ارائه بشه بعدشم شما همه این کارها و بخصوص درباره مجوز ترخیص از کمک رو انجام می دهید یا نه ؟ ممنون

پاسخ
مشاور ثبت ‏۳۰ فروردین ۱۳۹۹

با سلام، شما یک شرکت مسئولیت محدود با موضوع بازرگانی و واردات و صادرات و توزیع در حوزه مورد نظر باید ثبت کنید، نیاز به ارائه مدرک ندارد، مکان فعالیت سوری معنی ندارد، اینطور باید گفت که به هنگام ثبت، بازرسی از محل شرکت به عمل نخواهد آمد. شاید در ابتدای نیاز به مکان اداری که در آن ساکن باشید وجود نداشته باشد اما در ادامه برای اخذ کد اقتصادی نیاز خواهید داشت. در مورد پیگیری امور ترخیص کالا از گمرک: خیر ما در این زمینه مشاوره نداریم. موفق باشید

پاسخ
مجید ‏۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۹

درود پ وقت بخیر
ما قصد داریم یک شرکت در زمینه بادیگارد ثبت کنیم
به نظر شما چه نوع شرکتی رو باید تاسیس کنیم برای این مورد؟

پاسخ
مشاور ثبت ‏۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۹

با سلام، دوست عزیز شما می توانید موسسه حفاظتی ثبت منید یا شرکت محدود که در هر صورت نیاز به اخذ مجوز از نیروی انتظامی خواهید داشت.
پیروز باشید

پاسخ
فرید ‏۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹

سلام بنده تیر ماه سال 98 یک شرکت مسئولیت محدود ثبت کردم ولی چون شروع کارم به تعویق افتاد هنوز هیچ اقدامی برای دریافت کد اقتصادی، دفاتر پلمپ و…. نکردم، بطور کلی شرکت اون موقع به اون اسمی که خواستم فقط تو اداره ثبت شد. الان مشکلی پیش نمیاد برای من از لحاظ دارایی و …؟ شرکت هم نمیخوام منحل کنم چون بزودی قرار هست کارم را شروع کنم سرمایه شرکت هم 200هزار تومان هست. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

پاسخ
مشاور ثبت ‏۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹

سلام فرید جان
شما باید تا پایان سال 98 پلمپ دفاتر سال 98 رو انجام میدادید چون مشمول جریمه هرچند کم، خواهید شد، بهتره مراجعه کنید به اداره مالیاتی که به منطقه شما مربوط میشه و اعلام عدم فعالیت کنید تا وقتی که انشالله شروع به کار کردید.

پاسخ
فرید ‏۰۳ خرداد ۱۳۹۹

باعرض سلام خدمت شما مشاور گرامی
من میخوام یه شرکت حسابداری بزنم بعد خودمم مشغول تحصیل در رشته حسابداری تودانشگاهم یعنی کلا خدمات حسابداری انجام بدم کلا تهیه دفاتر و صورت ها خواستم بدونم شرایطش چیه؟
باتشکر از شما مشاور گرامی🙏🏻.

پاسخ
مشاور ثبت ‏۰۳ خرداد ۱۳۹۹

سلام فرید عزیز
شما می توانید موسسه غیرتجاری با موضوع انجام امور حسابداری تاسیس کنید، نیاز به مدرک تحصیلی ندارد، فقط تصویر شناسنامه و کارت ملی نیاز دارد و ده روزه هم ثبت می شود. اما یک نکته: در موضوع فعالیت نمی توانید از کلمه و خدمات حسابرسی استفاده کنید چون نیاز به مجوز از جامعه حسابرسان خواهید داشت.

پاسخ
بهروز ‏۰۳ خرداد ۱۳۹۹

با سلام و عرض ادب و تشکر از مطالب بسیار خوب و مفید تون
من در نظر دارم با یکی از دوستانم یک شرکت جهت صادرات و واردات و ترخیص کالا به ثبت برسونم، می خواستم از شما بپرسم شرکت سهامی خاص بهتره یا مسئولیت محدود؟ و اینکه شما درمورد اخذ کارت بازرگانی هم کار میکنید؟ هزینه این دو مورد چند میشه؟
سئوال بعدی من اینه که آیا میشه شرکت ساختمانی و تاسیساتی که هم بتونه کارهای عمرانی ساخت و ساز انجام بده و هم بتونه در زمینه گازرسانی و گازکشی (خانگی،اداری و تجاری) فعالیت کنه رو ثبت کرد؟

پاسخ
مشاور ثبت ‏۰۳ خرداد ۱۳۹۹

سلام بهروز عزیز
برای کارهای بازرگانی و ترخیص کالا سهامی خاص مناسبت تر است در صورتی که 5 نفر عضو باشید، در غیر این صورت مسئولیت محدود هم مانعی ندارد اما اعتبار کمتری نزد بانکها دارد، بله کارت بازرگانی هم انجام می دهیم، شرکت از 800 تا 1 میلیون تومان، کارت بازرگانی 1،500،000 هزار تومان، در مورد سوال آخر هم بله می توانید یک موضوع عمرانی تاسیساتی جامع ثبت کنید و با یک شرکت در چند حوزه فعالیت کنید. در صورت نیاز با موسسه تماس بگیرید.

پاسخ
سعید ‏۰۱ مرداد ۱۳۹۹

با سلام.. اگر اسناد یک شرکت مفقود و یا به سرقت برده شود، برای گرفتن سند جدید چه اقدامی باید صورت گیرد؟ ممنون اگر راهنمایی کنید.

پاسخ
مشاور ثبت ‏۰۳ مرداد ۱۳۹۹

با سلام جهت دریافت پاسخ در این مورد خاص با موسسه تماس بگیرید

پاسخ
پارسا ‏۰۸ مرداد ۱۳۹۹

سلام قربان : قصد دارم یک شرکت خرید و فروش محصولات کشاورزی( خشکبار و ادویه) تأسیس کنم با مجوز کار در داخل و اجازه صادرات. چکار باید انجام بدم و کلا هزینه صفر تا صد چقدر میشه ؟ تشکر

پاسخ
مشاور ثبت ‏۱۱ مرداد ۱۳۹۹

با سلام هزینه دقیق ثبت اگر مد نظرتون هست باید میزان موضوع مشخص بشه تا قیمت نهایی اعلام بشه، لطف بفرمایید تماس بگیرید

پاسخ
حمیدرضا ‏۱۸ مرداد ۱۳۹۹

سلام.من 20میلیارد وام گرفتم میخواستم یک شرکت داروسازی بزنم که حساب کردمه اگر زمین رو بخرم ساختمان کارخانه رو هم بزنم دیگه پولی برام نمیمونه که دستگاه های شرکت رو بخرم آخه هزینه های سنگینی دارن میخواستم ببینم باید چیکار کنم ممنون میشم اگه جوابم رو بدین

پاسخ
مشاور ثبت ‏۱۸ مرداد ۱۳۹۹

با سلام
دوست عزیز قبل از شروع هر کسب و کاری شما باید یک بیزنس پلن داشته باشید یعنی نقشه راه که شامل مراحل و هزینه های ابتدایی و جاری است، بدون داشتن نقشه راه و اشراف بر هزینه ها، شروع هر کسب و کاری کاملا اشتباه است، هرچند این موضوع ارتباطی به هزینه ثبت شرکت ندارد اما یک راهنمایی که می توانیم داشته باشیم این است که خرید زمین و احداث ساختمان در این شرایط اقتصادی در صورتی که بودجه تولید ندارید اشتباه است، در حال حاضر کارخانه های زیادی هستند که تعطیل شده اند شما می توانید در مقیاس کوچکتر یک کارخانه تعطیل را خریداری کنید یا اجاره کنید و یا در نهایت می توانید از ظرفیت خالی سایر کارخانه های داروسازی برای تولید محصول خود استفاده کنید.
موفق باشید.

پاسخ
پیمان ‏۲۱ مرداد ۱۳۹۹

سلام و سپاس از سایت خوبتون، ما ۲نفر هستیم فقط و قصد ثبت یک شرکت سهامی خاص رو داریم. آیا با این تعداد کم ممکنه؟ و دیگر اینکه آیا بعد از شرکت، ثبت برند هم لازمه؟ اگر بعدش برند ثبت نکنیم، مشکلی پیش نمیاد؟

پاسخ
مشاور ثبت ‏۲۱ مرداد ۱۳۹۹

با سلام
دوست عزیز برای سهامی خاص حداقل سه نفر سهامدار و دو نفر بازرس نیاز است، خیر برای ثبت برند الزامی نیست

پاسخ
حمید ‏۲۱ مرداد ۱۳۹۹

سلام
ما مدارک شرکت مسئولیت محدود روپست کردیم و، خوشبختانه تایید شد و در مرحله ارسال اگهی هستیم.. هنوز نرفتیم اداره ثبت تا پیش نویش اگهی رو تایید کنیم و باقی کارا.
با توجه به اینکه میخوایم یه عضو هیئت مدیره رو تعویض کنیم آیا میتونیم دوباره توی سامانه درخواست جدید بزنیم یا اول باید بریم اداره اون درخواست قبلی کنسل شه؟

پاسخ
مشاور ثبت ‏۲۴ مرداد ۱۳۹۹

با سلام
در صورتی که در حالت پیش نویس آگهی است یعنی هنوز ثبت نشده است و بهتر است آن را تحویل نگیرید و مجدد اقدام نمایید

پاسخ
محمدتقي مشنچي نژاد ‏۰۱ مهر ۱۳۹۹

من يك واحد توليدي چرم دارم كه ميخواهم ان را ثبت نمايم. در مورد زمان انجام و هزينه هاي ان سوال دارم.

پاسخ
مشاور ثبت ‏۰۳ مهر ۱۳۹۹

با سلام، منظورتان از ثبت، ثبت شرکت است یا برند؟

پاسخ
کامران زارع پور ‏۰۷ مهر ۱۳۹۹

سلام وقت بخیر جناب هزینه کلی و تموم شده کار ثبت شرکت سهامی خاص با سرمایه 100 تومن چقدر میشه؟

پاسخ
مشاور ثبت ‏۰۷ مهر ۱۳۹۹

با سلام
دوست عزیزم ما در طول متن هم توضیح دادیم که بخشی از هزینه ثبت با تعیین میزان هزینه روزنامه رسمی و کثیرالانتشار هستش، کالا نیست رقم دقیق اعلام بشه بدون اطلاع از کار شما و در بخش پرسش و پاسخ جواب داده شود، لطف کنید با موسسه تماس بگیرید.

پاسخ
حسن بحرینی ‏۰۹ مهر ۱۳۹۹

سلام ممنونم از راهنمایی های کاملتون.

میخاستم شرکت صنایع تبدیلی گیاهان داروی ثبت کنم
میشه راهنماییم کنید و بفرمایین چه کاری انجام بدم و مقدار هزینه من چقدر میشه.و ایا میتونم با مدارک شرکت ثبت شده تقاضای وام و شروع ب کار کنم از بانک ها؟
و سوال دیگم اینه که چه نوع شرکتی ثبت کنم؟
پیشاپیش ممنونم از راهنمایی و مشاورتون

پاسخ
مشاور ثبت ‏۱۰ مهر ۱۳۹۹

با سلام جناب بحرینی عزیز
شما ابتدا می توانید یک شرکت با مسئولیت محدود ثبت کنید که نیاز به دو نفر فقط عضو دارد و هزینه نگهداری پایینی دارد و بعد از آن برای سایر مجوزات مانند پروانه بهره برداری اقدام کنید، بله وام هم می توانید اخذ کنید، جهت مشاوره بیشتر یا اقدام برای ثبت با ما تماس بگیرید تا در کمترین زمان همکاران ما براتون انجام بدهند.

پاسخ
پرویز امامی ‏۱۲ مهر ۱۳۹۹

باسلام اینجانب با یک نفر شرکت بامسوئلیت محدود در سال 74 ثبت کردیم ولی فعالیتی انجام ندادهایم می خواهم شرکت را راکت و غیر فعال نمایم تا شریک بنده که رئیس هیت مدیره و 70% سهامدار است سو ء استفاده نکند در ضمن اینجانب مدیر عامل می باشم لطفا راهنمای فرمایید با تشکر

پاسخ
مشاور ثبت ‏۱۹ آبان ۱۳۹۹

با سلام
دوست عزیز شما می بایست قبلتر نسبت به منحل کردن شرکت اقدام می کردید. جهت کسب اطلاعات بیشتر نحوه انحلال شرکت رو مطالعه کنید یا با ما تماس بگیرید.

پاسخ
amin ‏۱۷ مهر ۱۳۹۹

سلام و خسته نباشید
شرکت سرمایه گزاری و بازرگانی با کارت بازرگانی حقوقی هزینه اش چقدر میشه ؟

پاسخ
مشاور ثبت ‏۲۱ مهر ۱۳۹۹

با سلام قیمت نهایی ثبت بستگی به میزان موضوع و سرمایه دارد لطفا جهت استعلام قیمت تماس بگیرید.

پاسخ
جعفر ایزدی ‏۲۲ مهر ۱۳۹۹

با سلام اینجانب کارشناس تصویر برداری پزشکی ام آر آی(MRI) هستم ی مرکز تصویر برداری ام ار ای میخواهم جهت اداره کردن قرارداد ببندم که برای قرارداد نیاز به ثبت شرکت می باشد لطفا راهنمایی بفرمایید.

پاسخ
مشاور ثبت ‏۱۹ آبان ۱۳۹۹

شما باید یک شرکت ثبت کنید حالا یا محدود یا خاص، جهت ثبت می توانید با ما تماس بگیرید.

پاسخ
حسین مشهدی تفرشی ‏۲۴ مهر ۱۳۹۹

سلام، هزینه ثبت موسسه حقوقی غیر وکالتی چقدره؟

پاسخ
مشاور ثبت ‏۰۳ آبان ۱۳۹۹

با سلام
چیزی به اسم موسسه حقوقی بدون داشتن پروانه وکالت وجود ندارد. شما پروانه وکالت اگر دارید برای ثبت و استعلام دقیق هزینه با توجه به میزان موضوع و سرمایه با موسسه تماس بگیرید.

پاسخ
سعید ‏۱۴ آبان ۱۳۹۹

سلام، میخواستم ی شرکت بازی سازی ثبت کنم ، مثل این شرکتها البته بیشتر اسم اون برند و لوگو برام مهمه، که به اسم من برای آینده باقی بمونه، همچین امکانی وجود داره ؟ میشه همچین کاری انجام داد ؟ می تونید همچین کاری انجام بدیدن ؟ تشکر

پاسخ
مشاور ثبت ‏۱۹ آبان ۱۳۹۹

با سلام
اتفاقا از لینکی که دادی دوتاشون مشتری ما هستند از جمله موسسه مــوج حــامی رســانه که چندین بازی معروف رو دارند، شما ابتدا شرکت ثبت می کنید و بعد لوگو رو ثبت می کنید که بعدا از کپی کاری جلوگیری کنید.

پاسخ
مهدی شهسواری ‏۱۵ آبان ۱۳۹۹

سلام من میخوام یه شرکت برای خرید از بورس کالا ثبت کنم هزینش چند میشه ممنون

پاسخ
مشاور ثبت ‏۱۹ آبان ۱۳۹۹

با سلام توضیحاتتون خیلی کلی هستش لطفا تماس بگیرید.

پاسخ
محمد روشنایی ‏۳۰ آبان ۱۳۹۹

با سلام
میزان سرمایه ثبتی شرکت ( شرکت مهندسی با مسئولیت محدود) در گرفتن رتبه تاثیر دارد؟

پاسخ
مشاور ثبت ‏۰۵ آذر ۱۳۹۹

با سلام
خیر اما بعدا در گرفتن پروژه و شرکت در مناقصات بله تاثیر دارد و نشان از اعتبار شرکت در جهت تادیه دیون شرکت دارد.

پاسخ
افشین ‏۰۴ آذر ۱۳۹۹

با سلام و تشکر از راهنمائی شما
سوال من میشه گفت کلی هستش ، بنده برق خوندم و البته مشاغل متفاوتی در زمینه آی تی ، برق ، کامپیوتر و حتی صنعتی داشتم و البته من با دوستان میخواستیم شرکتی ثبت کنیم که برای ما جامع و کافی باشه و بهتره بگم در هر زمینه ای که با توجه به تخصص من و دوستانم که مهندس مکانیک ، عمران ، معماری ، بیوالکتریک هستند چه نوع شرکتی ثبت کنیم که دارای محدودیت نباشیم و بتونیم در هر زمینه ای فعالیت کنیم، البته این تعداد حالا 3 نفر هست و بعدا میتونه افزایش پیدا کنه به 5 تا 7 نفر . ممنون میشم در زمینه نوع و هزینه ثبت شرکت از 0 تا 100 راهنمائی کنید .

پاسخ
مشاور ثبت ‏۰۵ آذر ۱۳۹۹

با سلام دوست عزیز شما می توانید شرکت مسئولیت محدود یا سهامی خاص ثبت کنید یا یک موضوع جامع، البته محدودیتی که فرمودید برای هیچکدوم از این نوع شرکتها وجود ندارد اما خاص اعتبار بهتری دارد، هزینه ثبت شرکت هم برای یک موضوع جامع از 1 میلیون تا 2 میلیون می باشد.

پاسخ
محمد داود نوری ‏۰۸ آذر ۱۳۹۹

سلام ایا اتباع خارجی هم میتونن ثبت شرکت کنند
ایا با ثبت شرکت میتوان یه نام شرکت جواز فعالیت دریافت کرد
یا به نام شرکت خانه خریداری کرد

پاسخ
مشاور ثبت ‏۱۱ آذر ۱۳۹۹

بله جناب نوری اتباع خارجی هم می توانند شرکت ثبت کنند که ما این کار رو برای شما انجام می دهیم و بعد شما می توانید جواز فعالیت بگیرید یا حتی خانه به نام شرکت بخرید.

پاسخ
کسری افتخاری میلانی ‏۱۴ آذر ۱۳۹۹

با سلام، من و همکاران پزشکم قصد داریم که یک شرکت جهت ارائه خدمات ویزیت اینترنتی و تلفنی با اپلیکیشن و سایت رسمی و … تاسیس کنیم. ممنون میشم در مورد نوع شرکت و هزینه های تاسیس مارو راهنمایی بفرمایین

پاسخ
مشاور ثبت ‏۰۵ دی ۱۳۹۹

برای توضیحات طولانی که در قالب کامنت امکان پذیر نیست لطف بفرمایید با شماره 02162753000 تماس بگیرید.

پاسخ
مهدی مجیدپور ‏۱۵ آذر ۱۳۹۹

برای انجام معاملات قانونی با مراجع دولتی و بدست آوردن امکان واردات و یا صادرات انواع محصولات کشاورزی چه نوع شرکتی میبایست ثبت گردد؟ با سپاس

پاسخ
مشاور ثبت ‏۰۵ دی ۱۳۹۹

مسئولیت محدود یا سهامی خاص، فرق آنچنانی هم ندارند.

پاسخ
افشین صارمی ‏۱۸ آذر ۱۳۹۹

درود بر شما
امور شرکت را قبلا به یه شخصی داده بودم آنقدر اشتباه داشت که هی رد صورتجلسه میشد ، آیا کار ایشون را بدم پیگیرمیشید و هزینه اش چقدر میشه

پاسخ
مشاور ثبت ‏۲۰ آذر ۱۳۹۹

سلام جناب صارمی عزیز، لطف بفرمایید با موسسه تماس بگیرید، درخواستتون رو بفرمایید تا قیمت خدمتتون اعلام بشه

پاسخ
ميثم ‏۲۱ آذر ۱۳۹۹

با سلام و احترام
وقتى كه ثبت شركت انجام بديم با همون ميشه ثبت برند هم انجام داد يا حتما جواز كسب هم لازمه؟

پاسخ
مشاور ثبت ‏۰۵ دی ۱۳۹۹

برای برند شرکتی ( حقوقی ) جکم همون جواز رو داره و نیازی به جواز دیگری نیست.

پاسخ
سجاد روستا ‏۲۴ آذر ۱۳۹۹

با سلام، ببخشید استاد عزیز خواستم یک شرکت عمرانی ثبت کنم، ممکنه بفرمایید چ مدارکی نیاز هست، و هزینه ثبت شرکت و اگر بخوام گرید بگیرم چقدر هست، متشکرم

پاسخ
مشاور ثبت ‏۲۵ آذر ۱۳۹۹

سلام وقت بخیر، مدارک فقط تصویر کارت ملی، موضوع جامع عمرانی و پیمانکاری رو ما براتون تنظیم می کنیم، اگر در آینده قصد رتبه بندی شرکت رو دارید باید دو سوم اعضا دارای مدرک کارشناسی مرتبط باشند و دارای سابقه بیمه از شرکت گرید دار، برای هزینه هم بستگی به تعداد اعضا و میزان موضوع داره لطف بفرمایید تماس بگیرید.

پاسخ
مجید جرجندی ‏۲۵ آذر ۱۳۹۹

سلام شنیدم که افراد که بومی هستن فقط باید ثبت شرکت تو شهر خودشون انجام بدن و اگر غیر بومی باشی فرم ثبت شرکت از طریق اداره ثبت رد میشه مثلا من بچه خوزستان هستم تو تهران نمیتونم شرکت ثبت کنم این موضوع صحت داره یا نه ؟

پاسخ
مشاور ثبت ‏۰۵ دی ۱۳۹۹

خیر صحت ندارد.

پاسخ
حمید رضا خادمی ‏۲۵ آذر ۱۳۹۹

با سلام من یک شرکت تجارت الکترونیک میخوام تاسیس کنم. ممنون میشم اگه راهنمایی کنید.

پاسخ
مشاور ثبت ‏۰۲ دی ۱۳۹۹

راهنمایی ها در وب سایت هست دوست عزیز اگر سوال خاصی دارید تماس بگیرید.

پاسخ
داود میزایی ‏۰۱ دی ۱۳۹۹

من چک یرکشتی دارم ایا میتونم شرکت به نام خودم ثبت کنم

پاسخ
مشاور ثبت ‏۰۵ دی ۱۳۹۹

برای ثبت شرکت مسئولیت محدود مشکلی ندارید اما برای سهامی خاص چون همان ابتدا باید برای شرکت حساب افتتاح کنید بانک ممانعت خواهد کرد.

پاسخ
مجید نخ فروش ‏۰۲ دی ۱۳۹۹

سلام من یه شرکت خدماتی میخواهم ثبت کنم امکان همزمان بصورت صادرات واردات هم میشه ثبت کرد؟

پاسخ
مشاور ثبت ‏۰۳ دی ۱۳۹۹

بله دوست عزیز

پاسخ
ایمان ‏۱۲ دی ۱۳۹۹

سلام.من میخوام یه ثبت شرکت تولیدی مواد شوینده بزنم.در سطح کوچک فعلا،چه نوع شرکتی رو ثبت کنم.ممنون

پاسخ
مشاور ثبت ‏۱۲ دی ۱۳۹۹

سلام شما یک شرکت مسئولیت محدود گه با دو نفر قابل ثبت هست، ثبت کنید. هزینه نگهداری کمتری داره و ه رسال نیاز به تمدید بازرسین وو … نداره.

پاسخ
حشمت الله ‏۱۳ دی ۱۳۹۹

سلام.. والله که جای تشکر داره از این همه سعه صدر که چقدر کامل همه جزییات را توصیح داده اید سوال خاصی ندارم فقط بعنوان تشکر این پیام را خواستم بدم خدمتتون.

پاسخ
مشاور ثبت ‏۱۳ دی ۱۳۹۹

سلام دوست عزیز، ممنونیم از شما و حس خوبی که به ما انتقال دادید، برقرار باشید همیشه انشالله

پاسخ
طباطبایی ‏۰۵ بهمن ۱۳۹۹

سلام وقت بخیر ممنون بابت توضیحاتتون شما کد اقتصادی و همه مراحل را انجام میدید و شما کارت بازرگانی بعد از ثبت انجام میدین، هزینه ش چقدر است؟

پاسخ
مشاور ثبت ‏۰۶ بهمن ۱۳۹۹

سلام، بله دوست عزیز، لطف کنید تماس بگیرید.

پاسخ
امیرعباس طهمورث ‏۱۳ بهمن ۱۳۹۹

باسلام میخوام کارهای شرکتم رو انجام بدم شرایط شما از همه بهتر و عالیست ولی من شماره تماستونو پیدا نکردم تماس بگیرم منتظرتماستون هستم ممنون

پاسخ
مشاور ثبت ‏۱۳ بهمن ۱۳۹۹

نظر لطف شماست جناب طهمورث، شماره ما در بالا و پایین وب سایت درج شده 02162753000 تماس بگیرید در خدمت هستیم.

پاسخ
حسن صفری کندسری ‏۱۶ بهمن ۱۳۹۹

سلام وقت بخیر،اینجانب ارشدبرق قدرتم و دوست دارم تو زمینه برق صنعتی یک شرکت ثبت کنم که در زمینه کارهای نگهداری وتعمیر(نت) اداره برق،شهرداری ،راه اهن……….. وسازمانهای دولتی وخصوصی فعالیت کنم و متاسفانه از ثبت هیچ اطلاعاتی ندارم لطفا کمکم کنید که چطوری یک شرکت ثبت کنم و کلا هزینه ثبت یک شرکت تو این زمینه چقد میشود

پاسخ
مشاور ثبت ‏۱۷ بهمن ۱۳۹۹

جناب صفری پاسخ سوال شما طولانیست لطف کنید با شماره 02162753000 تماس بگیرید.

پاسخ
مهدی گنجی ‏۲۱ بهمن ۱۳۹۹

سلام خسته نباشید
بنده در اول راه ثبت یک شرکت هستم چون اطلاعات زیادی نداشتم سرمایه اولیه رو به مقدار ده میلیون تومان زدم چون برای دفتر پیشخوان میخواسم ثبت کنم میخواستم بدونم چقدر برام کلا هزینه ثبت شرکت میشه؟ فک کنم نیاز به زدن این مبلغ نبود، و اینکه آیا میشه این مبلغ رو به همون یکصد هزار تومان تبدیل کرد؟

پاسخ
مشاور ثبت ‏۲۱ بهمن ۱۳۹۹

سلام هزینه تمبر مربوط به سرمایه شما 50 هزار تومان افزایش خواهد یافت، می توانید به همان یکصد هزار تومان تغییر دهید اگر هنوز فرآیند ثبت را به اتمان نرسانده باشید.

پاسخ
احمدرضا کاظمی ‏۱۴ فروردین ۱۴۰۰

سلام .آیا بازنشسته کاردولتی میتواند شرکت بازرگانی ثبت کند؟

پاسخ
مشاور ثبت ‏۱۹ فروردین ۱۴۰۰

بله دوست عزیز موردی ندارد.

پاسخ
امید آقاخانی ‏۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰

با سلام
قصد دارم یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنم که علاوه بر فعالیتهای داخلی با برخی از شرکت‌های خارجی نیز مکاتبه و همکاری داشته باشم
بعنوان یک شخص متخصص از شما خواهشمندم بفرمایید ؛
۱- ثبت چه شرکتی برای اینکار مناسبتر است ؟
۲- آیا به تنهایی و یک نفره امکان پذیر است ؟
۳- نهایتا اگر شدنی نیست بجز همسرم فرزندم که ۱۷ سال دارد می‌تواند یکی از موسسین باشد ؟
۴- آیا ثبت برند در اعتبار سازی برای همکاری با شرکت‌های خارجی تاثیر داره ؟
در آخر از شما تشکر مبکنم و صادقانه درخواست میکنم لطفا در انجام محاسبات و هرینه ثبت شرکت بگونه ایی لحاظ فرمایید که یک ورشکسته بتام عیار توان پرداخت را داشته باشد – مچکرم

پاسخ
مشاور ثبت ‏۰۲ خرداد ۱۴۰۰

با سلام دوست عزیز سوالات شما قدری طولانی است، شما یک شرکت محدود به صورت تک مدیرعاملی با فرزندتون ثبت کنید و برای مراحل بعدی کار هم لطف بفرمایید تماس بگیرید.

پاسخ
شهریار پیروزمهر ‏۱۶ خرداد ۱۴۰۰

سلام چند سوال برای هزینه ثبت شرکت دارم اگر امکان داره با شماره واتس اپ من تماس بگیرید ، فقط با واتس اپ تماس بگیرید

پاسخ
احمدرضا ‏۳۱ تیر ۱۴۰۰

سلام وقت بخیر ، من می خوام یک شرکت برای آژانس دیجیتال مارکتینگ داشته باشم. چه نوع شرکتی با چه هزینه ثبت شرکتی باید انجام بدم و اینکه چجوری بدون شریک میشه ثبت کرد؟

پاسخ
مشاور ثبت ‏۰۳ مرداد ۱۴۰۰

سلام شما بهتر است شرکت مسئولیت محدود ثبت کنید، بدون شریک امکان ندارد بهتر است با یکی از اعضای خانواده اقدام کنید، برای دریافت هزینه هم فرم استعلام هزینه ثبت شرکت را در ابتدای صفحه پر کنید تا هزینه های بروز را دریافت کنید

پاسخ
سعید ‏۲۹ مرداد ۱۴۰۰

سلام و خسته نباشید من میخوام برای یه شرکت اسانسور و پله برقی اقدام کنم چقدر میشه؟

پاسخ
مشاور ثبت ‏۳۰ مرداد ۱۴۰۰

بدون پرداخت هزینه های جانبی یک میلیون و پانصد و با واریز روزنامه 500 اختلاف قیمت خواهد داشت یعنی 2 میلیون تومان البته بستگی به اعضا و میزان موضع شرکت دارد ولی حدود همین است

پاسخ
حمیرا ساعی نیا ‏۲۹ مهر ۱۴۰۰

سلام من یک شرکت خدمات کامپیوتری را در سال ۷۸ثبت کردم ۱ سال کار کردم بدهی مالیاتی هم نداره میخواستم بدونم که امکان واگذاری این مجوز به غیر و در اصل فروش مجوز شرکتم را دارم؟ اگر جواب مثبت است به چه قیمتی میتونم بفروشم؟

پاسخ
مشاور ثبت ‏۰۱ آبان ۱۴۰۰

با سلام دوست عزیز ما خرید و فروش شرکت نداریم اما برای واگذاری سهام باید تا امسال بدهی مالیاتی نداشته باشید و هر ساله روال مالیاتی را حتی صفر، انجام داده باشید. ما پیشنهاد نمی کنیم بفروشید چون هزینه ثبت شرکت قابل توجه نیست و ممکن است بعدا برای شما مشکل ساز شود.

پاسخ
معاشرتی ‏۱۹ مرداد ۱۴۰۱

سلام خانم ساعی نیا
اگه امکان داره در مورد فروش و واگذاری شرکتتون میخواستم مطالب بیشتری بدونم.
اگه هنوز قصدتون اینه لطفا با من تماس بگیرید.
از موسسه کاج هم خواهش میکنم امکان برقراری ارتباط رو با خانم ساعی نیا مهیا کنند.
سپاس‌گزارم

پاسخ
مریم وفایی ‏۱۰ آبان ۱۴۰۰

سلام وقتتون بخیر من میخوام ثبت شرکت خدماتی نظافتی انجام بدم، موسسه ای از من مبلغ ۲۶۰۰ هزار تومن میخواد با توضیحاتی که شما دادین فکر میکنم خیلی بالاتر از اون مبلغ میخوان بگیرن ازم من هنوز اقدامی نکردم لطفا راهنمایی کنین در ضمن شرکت با شرکا دو نفره است

پاسخ
مشاور ثبت ‏۱۰ آبان ۱۴۰۰

سلام، خانم وفایی هزینه های جانبی مثل روزنامه رسمی و روزنامه کثیر و … ممکن است برای شما محاسبه کرده باشند، جهت دریافت دقیق قیمت باید تماس بگیرید.

پاسخ
امید باقرپور ‏۰۷ آذر ۱۴۰۱

سلام من یک شرکت در سال ۸۶ثبت کردم وبرای تمدید هم تا کنون هیچ اقدامی نکردم ضمنا کلیه مدارک شرکت مفقود شده باید چیکار کنم بنظر شما اگه بخوام از نو یک شرکت تاسیس کنم بهتر است یا باید پیگیر شرکت قبلی باشم اگه ممکن هست راهنمایی کنید ممنونم

پاسخ
احمد ‏۲۹ آذر ۱۴۰۱

سلام وقت بخیر ببخشید من میخواهم تو ی اداره دولتی کار نظافت اون اداره رو بگیرم برای انجام این کار حتما باید یک شرکت ثبت کنم تا بتونم کار رو بگیرم میشه لطفاً راهنمایی کنید که هزینه ثبت شرکت در تهران چقدر میشه؟

پاسخ
aghapour ‏۰۱ دی ۱۴۰۱

سلام احمدجان قیمت ثبت شرکت در تهران با وکیل پایه یک دادگستری حدود 2،200،000 تومان است

پاسخ
محسن ‏۱۰ بهمن ۱۴۰۱

سلام
هزینه کارشناسی نام شرکت چه زمانی باید پرداخت بشه؟
از مرحله اول تا مرحله انتخاب الویت های نام چیزی برای پرداخت نیست
و الان دو هفته اس فقط داره میزنه در انتظار بررسی

مسلما مراحل رو هم تا اخر نمیتونم برم چون میرسه به مرحله ای که اسم شرکت رو با پسوند مسئولیت محدود باید بزنم

پاسخ
حسین لطفی ‏۰۸ خرداد ۱۴۰۲

سلام من تو کار چاپ و بسته بندی سلفون هستم اگه شرکت بزنم اسم شرکت خودتون میزارید یا خودم پیدا کنم

پاسخ
مشاور ثبت ‏۱۱ خرداد ۱۴۰۲

سلام برای انتخاب نام بدون هزینه ما بهتون کمک می کنیم و پیشنهاد داریم

پاسخ
اسلامی ‏۱۳ خرداد ۱۴۰۲

سلام
برای تولید مصنوعات چوبی چه شرکتی باید ثبت کنم ؟ نیاز به کارت پایان خدمت هم داره؟

پاسخ
مشاور ثبت ‏۰۶ آبان ۱۴۰۲

سلام خیر نیاز به کارت پایان خدمت نیست هزینه هم 2200 میشه حدودا

پاسخ
مقدم ‏۱۸ مهر ۱۴۰۲

سلام آیا برای شرکت سهامی خاص ، مالیات بر ارزش افزوده و کد اقتصادی نیاز است؟ هزینه ش چقدره ؟

پاسخ
مشاور ثبت ‏۰۶ آبان ۱۴۰۲

بله نیازه دوست عزیز هزینه هم بستگی داره تهران هستید یا شهرستان، لطفا تماس بگیرید.

پاسخ
روشنک صلواتی ‏۲۳ مهر ۱۴۰۲

سلام مرسی از توضیحاتتون من در مورد فروش شرکتم سوال داشتم یه شرکت با مسیولیت محدود با قدمت ۱۳ ساله دارای کد اقتصادی با دو نفر اعضا با بدهی مالیاتی صفر و فعال با پروانه بهره برداری و مدارک کامل چه طور میتونم قیمت بدم و مراحل فروش چیه؟

پاسخ
روشنک صلواتی ‏۲۳ مهر ۱۴۰۲

ادامه سوالم اینه که ما چندین ساله فعالیت فاکتور و قرارداد از شرکت نداشتیم ولی عدم فعالیت نزدیم و کارای مالیاتیشو انجام دادیم تا به امروز الان که قصدمون فروش شرکته توی زمان فروش میشه عدم فعالیت زد که دیگه هزینه حسابدارو مالیات و دفاتر ندیم و مشکلی برای فروش پیش نمیاد یا باید فعال نگهش داریم؟

پاسخ
مشاور ثبت ‏۰۶ آبان ۱۴۰۲

غیر فعال کنید مشکلی ندارد، مراحل فروش هم شبیه ثبت تغییرات شرکت مسئولیت محدود هستش

پاسخ
معصومی ‏۲۹ مهر ۱۴۰۲

سلام وقتتون بخیرمن اصلا اطلاعاتی درمورد شرکت ندارم ولی میخام شرکت ثبت کنم همچین چیزی امکان پذیر هستش یا باید اطلاعاتی یا مدرکی داشته باشم و قیمت ثبتش چقدره ؟

پاسخ
مشاور ثبت ‏۰۶ آبان ۱۴۰۲

سلام نیاز به داشتن کد ثنا، سیم کارت بنام، نداشتن بدهی مالیاتی و سئوپیشینه هستش و هزینه ثبت شرکت در سال 1402 هم 2200 هستش

پاسخ
صالحی ‏۰۳ آبان ۱۴۰۲

سلام وقتتون بخیر میخوام یه شرکت ثبت کنم برای انجام کار ها و پروژه های برق چه مدارکی نیازه و باید چه مقدار هزینه بشه تا بتونم وارد عرصه کار و مناقصه شم؟

پاسخ
اسماعیلی ‏۰۴ آبان ۱۴۰۲

سلام و عرض ادب خدمت تمامی عوامل این سایت و خسته نباشید
من سال ۷۴ یه شرکت مواد غذایی با مسئولیت نامحدود در شهر تبریز به ثبت رساندم و کلیه کار هاشو انجام دادم روزنامه هم دادم هزینه ثبت شرکت هم همون سال دادم کلیه دستگاه هاش رو در آوردن فقط به روز رسانی میخواد بکنیم فقط جون سرمایه گذار نتونستم حل بکنم زمین رو هم فروختم الان میخواستم ازتون بپرسم من این شرکت رو که به ثبت رساندم چقدر میتونم بفروشم اگر مدارک رو هم خواستین شماره ایتا تلگرام بفرستین من بفرستم نگاه کنید منو راهنمایی کنین با تشکر

پاسخ
مشاور ثبت ‏۰۶ آبان ۱۴۰۲

لطفا شماره ثبت را بفرمایید با یک شماره تماس

پاسخ
حیدری ‏۲۴ آذر ۱۴۰۲

سلام چه نوع شرکتی باید برای دفتر پیشخوان ثبت کرد و هزینه ثبت شرکت قدر میشه؟ چه مدت طول میکشه که شرکت ثبت بشه؟

پاسخ
مشاور ثبت ‏۲۷ آذر ۱۴۰۲

سلام می توانید یک شرکت مسئولیت محدود ثبت کنید و هزینه آن حدود دو میلیون هشتصد هزار تومان می باشد

پاسخ
رضا مرادی ‏۲۵ آذر ۱۴۰۲

سلام خسته نباشید
بنده میخواستم یک واحد تولیدی محصول محافظ های برقی خانگی برای سیستم های صوتی و تصویری و آشپزخانه که در بازار موجود است را ایجاد کنم، نه شرکتی ثبت کردم و نه پروانه ای دارم. خواستم بپرسم به صورت حدودی هزینه ثبت شرکت چقدر میشه؟

پاسخ
مشاور ثبت ‏۲۷ آذر ۱۴۰۲

سلام هزینه ثبت یک شرکت برای شما حدود 3 میلیون تومان خواهد بود

پاسخ
تماس با ما