مشاوره ثبت شرکت
برای دریافت مشاوره ثبت شرکت ابتدا لازم است بدانید که در فرآیند ثبت شرکت 90 درصد اینترنتی و 10 درصد حضوری است که وکلای موسسه به صورت کاملا غیر حضوری برای شما تمامی امور را انجام می دهند، برای اقدامات بعدی مانند گرفتن کد اقتصادی و کد کارگاهی بیمه و گواهی ارزش افزوده نیز نیاز به حضور شما نمی باشد. سایر خدمات بعد از ثبت که برای شما انجام می دهیم :
✅ پیگیری امور کد اقتصادی شرکت
بعد از تاسیس شرکت برای تشکیل پرونده و بعد از آن تعیین حوزه مالیاتی جهت انجام امور مالیاتی نیاز به اخذ یک کد ۱۲ رقمی به نام کد اقتصادی دارید. این کد به کسب و کار حقیقی و حقوقی اعطا می گردد. از بین مزایای اخذ کد اقتصادی میتوانیم به پرداخت حقوق دولت تحت نام مالیات، تسهیل و تسریع روند بررسی دفاتر قانونی شرکت، احراز هویت اشخاص در اداره مالیات و ممانعت از رقابتهای ناسالم اشاره کنیم.
جهت اخذ کد اقتصادی و اجتناب از فرآیند های پیچیده اداری آن با ما تماس بگیرید.
✅ اخذ گواهی ارزش افزوده
فروشندگان کالا یا خدمات جهت دریافت مبلغ مالیات بر ارزش افزوده از مشتریان خود موظف هستند که گواهینامه ارزش افزوده داشته باشند. گواهینامه ارزش افزوده از طرف سازمان امور مالیاتی صادر می گردد. اعتبار گواهی ارزش افزوده بنا بر بررسی متصدی و تشخیص حوزه مالیاتی ۶ماه و یا یک سال می باشد که پس از اتمام تاریخ اعتبار می بایست تمدید گردد. چنانچه این گواهی منقضی شده باشد، خریداران نبایستی هنگام خرید مبلغ مالیات بر ارزش افزوده را پرداخت نمایند.
✅ پلمپ دفاتر قانونی شرکت
پلمپ دفاتر شرکت برای مشخص نمودن فعالیت های سالیانه شرکت ضروری است. هر شرکت و سازمانی میبایست جهت بررسی كلیه فعالیت های مالی خود و پرداخت مالیات، دفاتر پلمپ مالیاتی که شامل یک دفتر روزنامه و یک دفتر کل می باشد را تهیه کند (کلیه شرکت ها اعم از فعال و غیر فعال موظف به اخذ دفاتر پلمپ می باشند).
جهت دریافت مشاوره ثبت شرکت کافیست با شماره های ثبت میزان تماس بگیرید و به صورت رایگان مشاوره دریافت کنید