ثبت شرکت میزان ارائه دهنده خدمات ثبت شرکتها
ثبت شرکت میزان

ثبت شرکت در اصفهان

۲۲ فروردین ۱۴۰۳ 2 پرسش و پاسخ

ثبت شرکت در اصفهان چگونه است؟ هزینه ثبت شرکت در اصفهان چقدر است؟ چه مدارکی لازم دارد و آیا باید حضوری به جایی مراجعه کرد یا آنلاین هم می شود انجام داد. با ما همراه باشید.

اطلاعات کلـی

زمـان: 14 روز کاری

هزینه: 2،800،000

ثبت شرکت اصفهان

ثبت شرکت اصفهان

اصفهان، بعد از مشهد و تهران، بزرگترین و پر جمعیت ترین شهر ایران محسوب می شود. همچنین پس از مشهد، دومین شهر دارای بیشترین گردشگر و بعد از تهران دومین شهر صنعتی ایران می باشد. اصفهان در دوران صفویه پایتخت ایران بوده و معروفترین شهر ایران در خارج از ایران می باشد.

رشد صنعت و تجارت در این استان بسیار چشمگیر بوده و از همین جهت است که مقوله ثبت شرکت نیز در این کلان شهر بسیار مهم است.

برای اینکه در اصفهان شرکت خود را ثبت کنید نیاز نیست به هیچ ارگانی مراجعه کنید، کافیست با ما تماس بگیرید و ما در تهران ظرف 14 روز شرکت شما را در اصفهان ثبت شده به شما تحویل دهیم. در ادامه مدارک مورد نیاز و هزینه ها را به شما خواهیم گفت.

دریافت خدمات سریع با هزینه مناسب 02168256000

مدارک لازم جهت ثبت شرکت در اصفهان

در صورتی که شخص خودتان و بدون استفاده از هیچ موسسه ای قصد تاسیس یک شرکت در استان اصفهان را دارید باید بدانید که تمایم فرآیند از طریق یک سامانه اینترنتی می باشد، اوراق شرکت باید از طریق این سامانه تنظیم شوند سپس بعد از چند روز و در صورتی که مشکلی در ثبت سامانه وجود نداشته باشد باید اوراق پرینت امضا و از طریق پست به اداره ارسال شود. این مدارک عبارتند از:

  • تصویر شناسنامه و کارت ملی اعضا
  • نداشتن سوءپیشینه (نیاز به دریافت گواهی نیست و سامانه آنلاین در صورتی که دارای محکومیت باشید خطا خواهد داد)
  • داشتن یک خط تلفن همراه به نام هر عضو
  • تنظیم صورتجلسه مجمع عمومی و هیئت مدیره ( جهت تعیین سمت ها و سهام ها و ... )
  • تنظیم اساسنامه شرکت
  • تنظیم شرکتنامه و تقاضانامه ( اظهارنامه برای شرکت های سهامی )

در صورتی که این فرآیند را به ما بسپارید کافیست فقط تصویر شناسنامه و کارت ملی خود را برای ما ارسال کنید تا بقیه امور و تنظیم این اوراق را به صورت تخصصی همکاران ما در موسسه برای شما انجام دهند.

هزینه ثبت شرکت در اصفهان

هزینه ثبت شرکت در اصفهان

موسسه ما از معدود سامانه های آنلاین می باشد که پایین ترین هزینه ها در ایران را دارد، حتی از شهر اصفهان پایین تر. به این دلیل که تمام فرآیند به صورت آنلاین و از طریق سامانه تخصصی انجام میگیرد ما هزینه ی کمتری دریافت می کنیم. جهت استعلام هزینه ثبت شرکت در اصفهان با شماره های موسسه تماس بگیرید یا روی لینک زیر کلیک کنید

این راهنما را حتما ببینید هزینه ثبت شرکت چقدر است؟

ثبت شرکتهای اصفهان

اداره ثبت شهر اصفهان در آدرس زیر قرار دارد:

اصفهان، خیابان کاوه، ابتدای خیابان جابر انصاری

در صورتی که پرونده ثبتی خود را به ما واگذار کنید تنها یکبار نیاز است که به این آدرس مراجعه و اوراق خود را از اداره ثبت شرکتهای اصفهان تحویل بگیرید.

چه لزومی دارد اصلا؟

  • تقسیم مسئولیت بین چند نفر که به عنوان شریک فعالیت می کنند.
  • اطمینان و اعتماد بیشتر ارگان ها، نهادها و دولت به اشخاص حقوقی.
  • فعالیت رسمی و قانونی.
  • امکان دریافت نمایندگی رسمی از سایر نهادهای داخلی و حتی خارجی.
  • امکان استفاده از و بهره برداری بسیار بیشتر از امتیازات، اعتبارات و تسهیلات سایر سازمان ها.
  • اعتماد بیشتر مشتریان به شرکت ها با توجه به اطلاع رسانی و پشتوانه بهتر آن ها.

چه شرکتهایی بیشتر استفاده می شود:

مطابق ماده 20 قانون تجارت شرکت های تجاری به هفت نوع (شرکت سهامی، شرکت با مسئولیت محدود، شرکت تضامنی، شرکت مختلط غیرسهامی، شرکت مختلط سهامی، شرکت نسبی و شرکت تعاونی) تقسیم می شود.

تجربه چند ساله ما از همکاری با اصفهانی های عزیز این را می گوید که از این بین ثبت شرکت سهامی خاص از ثبت شرکت با مسئولیت محدود جهت ثبت در اصفهان متقاضی بیشتری، دارد به همین خاطر این مورد را مفصل توضیح می دهیم.

ثبت شرکت سهامی خاص در اصفهان

طبق ماده 2 قانون تجارت و اداره ثبت شرکت ها ، شرکت سهامی شرکت بازرگانی محسوب می شود حتی اگر موضوع عملیات آن امور بازرگانی نباشد؛ و مطابق ماده 3 قانون تجارت، در شرکت سهامی تعداد شرکاء نباید از 3 نفر کمتر باشد. و براساس ماده 1 قانون تجارت، سرمایه شرکت های سهامی به سهام تقسیم شده و مسئولیت صاحبان سهام محدود به مبلغ اسمی سهام آنها است یعنی به اندازه سرمایه ای که آورده اند.

ثبت شرکت در اصفهان

دفاتر ثبت شرکت در اصفهان

شما می توانید پروسه ثبت را به یکی از دفاتر ثبت شرکت در اصفهان واگذار کنید، اما لازم است بدانید که فرقی نمی کند موسسه ثبتی در کدام شهر ایران باشد زیرا این فرآیند آنلاین می باشد و بهتر است با دفتری کار کنید که دارای سابقه طولانی و تخصص باشد.

نکته : در شرکت های سهامی عام عبارت " شرکت سهامی عام" و در شرکت های سهامی خاص عبارت " شرکت سهامی خاص " باید قبل از نام شرکت یا بعد از آن بدون فاصله با نام شرکت در کلیه اوراق و اطلاعیه ها و آگهی های شرکت به طور روشن و خوانا قید شود.

مراحل ثبت شرکت در اصفهان

تکمیل فرم تاسیس که مشخص کننده نوع فعالیت شرکت، اعضا و سمت ها، صاحبین امضا و .. می باشد ( جهت دریافت فرم تماس بگیرید )

  • انتخاب 5 اسم سه سیلابی و فارسی
  • ثبت در سامانه ( توسط موسسه ما )
  • تایید نام شرکت و ارسال اوراق به متقاضی برای امضا سهامداران
  • ارسال مدارک به اداره ثبت، دریافت آگهی رسمی ثبت و درج در روزنامه رسمی و تحویل اوراق به مشتری
  • مراحل ثبت شرکت در اصفهان از طریق موسسه ما حدود 14 روز خواهد بود و هر گونه وعده زیر این تاریخ توسط هر موسسه ای، ادعایی بیهوده می باشد.
پرسش و پاسخ
سوال از شما پاسخ از ما
درحال ارسال پاسخ به :
امین بهبهانیان ‏۱۸ فروردین ۱۴۰۰

با سلام و عرض خسته نباشید
میخواستم بپرسم اگر یکی از اعضای هیئت مدیره از کارمندان قرارداد مستقیم دولت باشه میتواند در شرکت عضو باشند و اگر یکی از اعضای دیگر هیئت مدیره نیرو پیمانکار شرکت دولتی باشد بازم میشه عضو اعضای شرکت تازه تاسیس باشه ؟

پاسخ
مشاور ثبت ‏۱۹ فروردین ۱۴۰۰

در صورتی که کارمند رسمی نباشند مشکلی ندارد.

پاسخ
تماس با ما