ثبت شرکت میزان ارائه دهنده خدمات ثبت شرکتها
ثبت شرکت

ثبت شرکت

ثبت شرکت میزان، یک سامانه خدمات اداری است که به عنوان مشاور شما برای راه اندازی کسب و کارتان از تاسیس شرکت تا امور مربوط به حسابداری و مالیاتی بعد از ثبت شرکت در کنار شماست. ما از سال 93 سعی کرده ایم که سامانه ای جامع داشته باشیم برای آگاهی بخشی در شروع کسب و کار به شکل قانونی.

پیگیری های اداری ثبت شرکتها و امور بعدی بدون نیاز به حضور شما همچنین مشاوره مالیاتی، برندسازی، امور مالی و حسابداری و مشاوره کسب و کار بخشی از خدمات گسترده ماست.

مدارک لازم جهت ثبت شرکت ✔️کارت ملی و داشتن ثنا 
مدت زمان ثبت شرکت در ایران ✔️14 روز
هزینه مورد نیاز ✔️قیمت بروز از دکمه زیر

ما قبل از ثبت شرکت به شما می گوییم که چه شرکتی با کمترین هزینه نیاز دارید با چه موضوعی، چه میزان سرمایه لازم است در نظر بگیرید و بعد از ثبت چه اقداماتی لازم است انجام دهید. در صورتی که نیاز به مشاوره برند سازی دارید ما راه آسانی برای شما داریم.

مشاوره آنلاین یا حضوری

معمولا اگر نیاز به ثبت شرکت یا تغییرات دارید طبیعتا مشغله زیادی دارید و وقت این را ندارید که خودتان یا همراه با شرکایتان بروید این موسسه و آن موسسه برای مشاوره و انتخاب. پس مناسبترین نوع دریافت مشاوره، آنلاین و غیر حضوری است، کافیست با ما تماس بگیرید و از طریق شبکه های ارتباطی آنلاین مثل واتسپ مدارک خود را برای ما ارسال کنید و بعد از چند روز بدون نیاز به حضور شما، شرکت خود را ثبت شده تحویل بگیرید. 

همچنین در صورتی که نیاز به مشاوره ثبت شرکت حضوری دارید، ما می توانیم به آدرس شما، کارشناس اعزام کنیم یا شما به دفتر موسسه ما مراجعه نمایید.

ثبت شرکت
مشاوره آنلاین یا حضوری

در ایران 7 نوع شرکت می شود ثبت کرد، از بین این ها دو نوع شرکت با مسئولیت محدود و سهامی خاص جزو پر کاربردترین ها می باشند، شرکتهای سهامی عام، تعاونی، تضامنی ( برای صرافی ها به طور مثال ) و دانش بنیان و در آخر هم موسسات غیر تجاری.

در مسئولیت محدود باید حداقل دو شریک باشید و در سهامی خاص حداقل 3 شریک.

در صورتی که شرکتی کوچیک می خواهید ثبت کنید، قصد شرکت در مناقصات یا اخذ وام از بانک ها را ندارید بهتر است " شرکت با مسئولیت محدود را ثبت کنید.

اما در صورتی که در مقیاس بزرگتری قرار است فعالیت کنید، گردش مالی بیشتر از سالانه 2 میلیارد تومان دارید پیشنهاد ما شرکت سهامی خاص است که اعتبارش کمتری بیشتر از شرکت مسئولیت محدود است و برای اخذ وام و پروژه اعتبار بیشتری دارد.

شما با داشتن یک شریک، تصویر کارت ملی، داشتن ثنا و یک سیم کارت که به نام خودتان باشد می توانید شرکت ثبت کنید، البته که اینها مدارک هستند و شرایطی که باید داشته باشید جداست. پس مدارک لازم همین ها می باشند.

  1. برای ثبت شرکت نیاز به ارائه مدرک تحصیلی نیست.
  2. نباید دارای سوپیشنه کیفری باشید، فرآیند استعلام گواهی عدم سوپیشنه به صورت آنلاین از سامانه قوه قضاییه می باشد.
  3. باید یک محل را که دارای کد پستی است را به عنوان محل شرکت معرفی کنید.
  4. اسمی که برای شرکت انتخاب می کنید باید حداقل 3 سیلاب یا کلمه باشد و قبلا ثبت نشده باشد.
  5. در برخی موارد، موضوع فعالیت شرکت نیاز به اخذ مجوز از سازمان یا وزات خانه ای را دارد، به عنوان مثال اخذ مجوز گردشگری از وزارت فرهنگ و ارشاد، سازمان گردگشری می باشد، که ابتدا باید موافیت این سازمان را گرفت که در این صورت عموما نیاز به مدرک تحصیلی مرتبط می باشد.

نحوه ثبت عموما آنلاین است بجز در دو مرحله ارسال مدارک و صورتجلسات و اوراق و اساسنامه های تنظیم شده به اداره پست و در آخر، مراجعه به اداره ثبت شرکتهای شهر خود و تایید و گرفتن اوراق شرکت. یعنی شما باید در سامانه ثبت نام کنید، اوراقی که تنظیم شده را آنلاین بارگزاری کنید و صرفا برای نتیجه نهایی به اداره مراجعه بکنید.

مدت زمان ثبت شرکت در تهران با این حجم از تعطیلی ادارات در تهران حدودا 14 روز می باشد و در شهرستان ها هم حدود 20 روز

تاسیس شرکت در کمترین زمان

تایید نام شرکت در کمتر از 2 روز
ثبت شرکت فوری

مشاوره ثبتی

آنلاین، تلفنی و شبانه روزی
مشاوره ثبت شرکت

شرکت ثبت برند

استعلام دقیق قبل از ثبت جهت اطمینان
ثبت شرکت میزان

اقدامات بعد از ثبت

بعد از ثبت شرکت نیز در کنار شما خواهیم بود
اقدامات بعد از ثبت

هزینه مناسب

خدمت با کیفیت با قیمت مناسب
هزینه ثبت شرکت

ثبت میزان پاسخگوی فوری شما

پاسخ سوالات پر تکرار، مفید و مختصر

چه افرادی مجاز به ثبت شرکت در ایران هستند؟

تمام اشخاص حقیقی و حقوقی ایرانی و خارجی قادر به ثبت شرکت در ایران هستند. افراد خارجی می توانند با دریافت کد فراگیر از سامانه ثبت شرکتها، هویت پیدا کرده و عضوی از اعضای یک شرکت ایرانی شوند.

تاسیس شرکت نیاز به چند عضو دارد؟

شرکت­های با مسئولیت محدود با حداقل ۲ عضو، سهامی خاص با ۳ عضو ( به همراه دو نفر بازرس یعنی جمعا 5 نفر )، سهامی عام با ۵ عضو و تعاونی با ۷ عضو قابل ثبت هستند.

مدارک لازم جهت ثبت شرکت کدامند؟

طبق آخرین قوانین " فقط تصویر مدارک شناسایی اعضا " مورد نیاز است و داشتن کد ثنا.


و در نهایت مشخص نمودن نام شرکت، نوع شرکت که معمولا رایجترین آن مسئولیت محدود است، موضوع فعالیت شرکت، میزان سرمایه شرکت و میزان سهم هر یک از سهامداران، اعضا و پست هیئت مدیره و در نهایت افراد دارای حق امضا
برای ثبت شرکت نیاز به هیچ مدرک تحصیلی نیست مگر موضوع شرکت نیاز به اخذ مجوز از سازمان مربوطه داشته باشد. مانند ثبت شرکت مهندسی که نیاز به مدرک مهندسی دارد.

هزینه تاسیس یک شرکت در سال 1402 چقدر است؟

هزینه تاسیس شرکت مسئولیت محدود بدون پرداخت هزینه روزنامه رسمی حدودا 1800 هزار تومان و سهامی خاص 2 میلیون تومان در موسسه میزان می باشد. لازم به ذکر است که هزینه ثبت در سال طبق میزان موضوع شرکت تعداد اعضا و سرمایه شرکت متغییر می باشد.

مدت زمان ثبت یک شرکت چقدر است؟

مدت زمان ثبت یک شرکت به طور متوسط 10 الی 15 روز می باشد. حداقل زمانی که می توان یک شرکت را ثبت کرد در بهترین حالت تا مرحله درج آگهی تاسیس شرکت در روزنامه رسمی می تواند 4 تا 5 روز هم باشد. این زمان بستگی به ثبت سریع در سامانه و تایید نام و تحویل سریع مدارک به پست و .. دارد. معمولا تایید نام شرکت طی 24 الی 72 ساعت روزهای غیر تعطیل به طول می انجامد.

مراحل تاسیس شرکت از 0 تا 100 کدامند؟

نحوه ثبت شرکت نسبت به زمان قدیم بسیاری آسان شده و خود افراد نیز به تنهایی می توانند شرکت خود را به ثبت رسانند.


مراحل تاسیس شرکت عبارتند از:
  1. در وهله ی اول شما باید دنبال شریکی خوب و قابل اعتماد باشید زیرا با انتخاب هر یک از قالب های ثبتی برای ثبت شرکت شما باید دارای شریک باشید به عنوان مثال در شرکت بامسئولیت محدود حداقل به ۲ نفر و در شرکت سهامی خاص حداقل به ۳ شریک نیاز دارد.
  2. ثبت نام در سامانه شرکت با آدرس http://sherkat.ssaa.ir یکی از آسان ترین نوع ثبت کردن می باشد که با وارد شدن در این سایت گزینه اول که وارد کردن اطلاعات متقاضی است را پر کنید سپس وارد گام بعدی شوید.
  3. در این مرحله باید برای شرکتتان نام انتخاب کنید بنابراین در این قسمت حداقل باید ۵ نام را به الویت وارد سیستم کنید.
  4. در قسمت چهارم شما باید موضوع فعالیت را انتخاب نمایید سپس مدت زمانش که می توان محدود و یا نامحدود باشد را مشخص کنید.
  5. در این مرحله باید آدرس شرکت را وارد کنید با وارد کردن کدپستی و زدن دریافت نشانی کد پستی از اداره‌ی پست آدرس دقیق بصورت خودکار به شما نشان داده می شود حال اگر هنوز مکان مناسبی برای شروع فعالیتتان پیدا نکرده اید، می توانید آدرس دیگری را وارد کنید ولی مدارک ارسالی و روزنامه های شرکت به این آدرس برایتان ارسال خواهد شد.
  6. سرمایه ای که شرکا قصد دارند تا برای شروع فعالیت آن را پرداخت کنند را در این قسمت وارد کنید. سرمایه هر یک از قالب های ثبتی متفاوت می باشد بعنوان مثال سرمایه مورد نیاز برای تاسیس شرکت با مسئولیت محدود یک میلیون ریال می باشد.
  7. به همین ترتیب باید فیلدها را با عناوین وارد کردن نام شرکا و مشخص کردن سمت هر یک از اعضای شرکت، مشخص کردن سهام اشخاص، ثبت شعب در صورت نیاز، وارد کردن متن صورتجلسه، اظهارنامه و تقاضانامه، تکمیل اساسنامه و شرکتنامه و در آخرین مرحله تایید نهایی
  8. پس از گذشت 1 الی 3 روز اسامی که در مرحله 3 وارد کرده اید یکی از آنها تایید می شود که این امر با مراجعه به سایت اداره و وارد کردن کد پیگیری قابل مشاهده است.
  9. بعد از آنکه نام شرکتتان تایید شد شما باید از اوراقی که سایت به شما می دهد 2 نسخه پرینت بگیرید و به امضا تمامی سهامداران برسانید.
  10. بعد امضا اوراق آنها را باید به باجه های معتبر پستی ببرید و در پاکت مخصوص ثبت شرکتها قرار داده و پست پشتاز کنید به آدرس اداره ثبت شرکتهای شهرتان.
  11. بعد از گذشت 5 الی 10 روز باز هم با مراجعه به سایت اداره ثبت و وارد کردن کد پیگیری می توانید وضعیت پرونده را ببینید که اگر بدون ایراد بوده باشد تایید شده است.
  12. بعد از تایید پرونده، شما باید به محل اداره ثبت مراجعه و با امضا نهایی آگهی تاسیس شرکت را تحویل بگیرید.
  13. بعد از تحویل گرفتن آگهی تاسیس شرکت با مراجعه به سایت روزنامه رسمی و کثیرالانتشار این آگهی را باید چاپ کنید که فرآیند پیچیده ای نیست و فقط با وارد کردن شماره مکانیزه بالای آگهی تاسیس شرکت می توانید آگهی را در سایت مشاهده و هزینه آن را پرداخت کنید و تمام.

چه اسنادی پس از ثبت شرکت به متقاضی ثبت ارائه می شود؟

در نهایت مدارکی شامل شرکتنامه، تقاضانامه، آگهی تاسیس، و روزنامه رسمی به متقاضی داده می­شوند. برای شرکت سهامی خاص نیز بعد از ثبت، اظهارنامه، اساسنامه، آگهی تاسیس و آگهی روزنامه رسمی

اقدامات بعد از ثبت شرکت چیست؟

از زمان ثبت شرکت تا پایان سال شما فرصت دارید که نسبت به دریافت دفاتر پلمپ اقدام کنید. همچنین باید جهت تشکیل پرونده مالیاتی و اخذ کد اقتصادی مبادرت نمایید. همچنین تا ۲ ماه بعد باید به میزان نیم در هزار سرمایه شرکت به عنوان مالیات از طریق وب سایت اداره مالیات پرداخت کرد؛ در غیر اینصورت ملزم به پرداخت جریمه­ای دو برابر مبلغ مذکور می­شوید.

بعد از ثبت، اعمال چه تغییراتی امکان پذیر است؟

اعمال هرگونه تغییر اعم از تغییر نام، موضوع، آدرس، سرمایه، اعضای هیئت مدیره، صاحبان حق امضا و… مجاز است.

مراحل انجام مشاوره ثبت شرکت آنلاین چگونه است؟

در ابتدا باید به این موضوع توجه داشته باشید، اگر قصد دارید مشاوره های خود را به صورت آنلاین دریافت کنید یا تلفنی این کار را انجام دهید، برای مشاوره های تلفنی باید با تلفن های شرکت تماس بگیرید و به طور مستقیم با کارشناس های مربوطه در ارتباط باشید، در این حالت شما می توانید مدارک مورد نیاز برای انجام تقاضای خود را با پست یا پیک به کارشناسان ما تحویل دهید، در صورت دلخواه می توانید حتی  این مدارک را به صورت حضوری به دفتر شرکت تحویل دهید.

اگر قصد دارید که شرکت خود را به صورت آنلاین ثبت کنید، باید به نکات توجه داشته باشید. در ابتدا شما باید یک فرم مخصوص را تکمیل کنید و این فرم را برای کارشناسان ما ارسال کرده، لازم به ذکر است که این فرم در سایت ما وجود دارد و شما به آسانی می توانید به آن دسترسی داشته باشید.

در این فرم سوال های مهمی از شما پرسیده می شود و شما باید با دقت به آن ها پاسخ دهید، نیاز خود را هم به طور دقیق مشخص کنید. توجه داشته باشید که در صورت بروز اشتباه در این مرحله کار شما عقب می افتد، همین موضوع در ادامه می تواند مشکلاتی را برای شما به دنبال داشته باشد.

سامانه ثبت شرکت در تهران و شهرستان ها متفاوت است؟

خیر سامانه ثبت شرکت در تهران و کلیه شهرستان ها فقط وب سایت اداره ثبت می باشد و کلیه مراحل غیر از تحویل مدارک به پست و تحویل آگهی تاسیس، به صورت آنلاین می باشد.

سامانه ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری تفاوتی دارند؟

این مورد هم خیر.

چرا مشاوره آنلاین از مراجعه حضوری بهتر است؟

موضوع دیگری که باید به آن توجه کنید این است که مشاوره آنلاین ثبت شرکت مزیت های  بسیاری به دنبال دارد که در ادامه این موارد را هم شرح می دهیم

  • دسترسی به مشاوره آنلاین ثبت شرکت ها ساده می باشد، شما در هر زمان و مکانی که هستید به سادگی می توانید از طریق هر شبکه اجتماعی ارتباطی که راحت هستید با مشاورهای متخصص ما در ارتباط باشید، ما در واتسپ، تلگرام، ایمیل، اینستاگرام و ... کنار شما هستیم.
  • انجام مشاوره آنلاینو ارسال مدارک از طریق نرم افزار های ارتباطی بدو نیاز به حضور شما، باعث صرفه جویی در زمان هم می شود، شما بدون آن که زمان زیادی را برای رفت و آمد صرف کنید، به آسانی می توانید مشاوره های خود را انجام دهید.
  • توجه داشته باشید که ثبت شرکت تلفنی باعث می شود که در هزینه های خود صرفه جویی کنید، زیرا تعرفه های هزینه ثبت شرکت ما در این صورت پایین تر است و این موضوع هم کم اهمیت نیست ;)

مالیات شرکت ها به چه صورت محاسبه می شود؟

محاسبه مالیات شرکت­ها، روند ثابتی ندارد و به فاکتورهای متعددی وابسته است. اما معمولاً چنانچه شرکت دفاتر قانونی خود را تکمیل و ارائه دهد؛ مالیاتی که باید پرداخت کند پس از کسر هزینه های سالانه، برابر با ۲۵ درصد از مبلغ باقیمانده است.

ثبت شرکت در ایران

سامانه ثبت شرکت میزان با داشتن سالها سابقه مدیران خود در حوزه های ثبتی، راه اندازی کسب و کار، بازاریابی و جذب مشتری، تنها برای شما یک شرکت ثبت نمی کند تا هزینه آن را از شما دریافت کند و تمام.

✔ ما به شما می گوییم برای چه کاری چه شرکتی نیاز دارید.

✔ اقدامات بعد از ثبت شرکت چیست؟

✔ برای جلوگیری از مشکلات احتمالی بیمه و مالیات چه باید بکنید؟

✔ حالا که شرکت خود را راه اندازی کردید چگونه می توانید مشتری جذب کنید و در فضای اینترنت به راحتی بازاریابی کنید با کمترین هزینه.

مهمترین هدف ما در ثبت میزان تعهد و صداقت توامان است. تعهد در زمانبندی انجام خدمات و صداقت در مشاوره به مشتریان. این تعهد در قبال مشتریانی است که ما می خواهیم همکاری بلند مدت و دوستانه ای با آنها داشته باشیم. همچنین چنانچه نیاز به ثبت یک برند تجاری دارید بهتر است قبل از هر اقدامی از آن نام استعلام بگیرید برای استعلام بروی دکمه زیر کلیک کنید.

ثبت شرکت اینترنتی و رایگان

ثبت میزان به صورت آنلاین تمامی هزینه ثبت شرکت و سایر نیازهای شما را از ابتدا به صورت شفاف به شما اعلام می کند و هیچگونه هزینه پنهانی در ادامه روند انجام پرونده به موکلان اعلام نخواهد شد. همچنین ثبت میزان، تنها موسسه در میان همکاران می باشد که مناسبترین کارمزد را دریافت خواهد کرد. علاوه بر آن نیاز شما در کمترین زمان و به صورت فوری به انجام خواهد رسید.

البته باید به شما بگوییم که حتی کمترین خدمات در ایران تعرفه ای دارد و چیزی به اسم ثبت شرکت رایگان وجود ندارد چون پروسه ای زمانبر و پر زحمت است که رایگان بودن آن اصلا منطقی نیست.

ثبت شرکت آنلاین

ثبت شرکت هم از آن مواردی است که به مشاوره های دقیق و کاربردی نیاز دارد، متاسفانه شاهد این هستیم که شرکت های غیر معتبری اقدام به مشاوره ثبت شرکت آنلاین می کنند که اطلاعات کاملی در این زمینه ندارند. همین موضوع باعث می شود که اطلاعات درستی به شما ارائه نشود، از این رو ما در موسسه ثبتی میزان به دنبال این هستیم که در مشاوره ثبت شرکت انلاین و همچنین تلفنی خود اطلاعات درستی را به شما ارائه دهیم حتی اگر مشتری ما نشوید.

در ابتدا باید به این موضوع مهم توجه داشته باشید که مشاوره ما به دو صورت انجام می شود.

  • یکی از این موارد به این ترتیب است که متقاضی برای انجام کار خود سر درگم است و به درستی نمی داند که باید از چه مرحله ای کارهای خود را شروع کند، در این حالت مشاوران متخصص ما آمادگی دارند که اطلاعات مورد نیاز را به شما ارائه دهند، حتی در مواردی که این مشاوره ها به تنظیم قرارداد ختم نشود.
  • در مواردی هم شاهد این هستیم که شخص متقاضی قصد دارد که خود مراحل ثبت شرکت را انجام دهد، یعنی اطلاعات را در سامانه ثبت کند، متاسفانه در این حالت کمی کار سخت می شود چون همکاران ما باید پشت تلفن جز به جز موارد را به شما بگویند و این غیر از سامانه است و نیاز به بررسی اساسنامه نیز هست که در سامانه اشتباه بارگزاری نشود که در این حالت به احتمال بالا مراحل ثبت به مشکل بر می خورد.

شرکت ثبت برند

برند شرکت در واقع اسم، نشان یا عبارتیست که در کالاها یا خدمات یک شرکت تحت آن نام به مصرف کنندگان عرضه می گردد. برند می تواند یک نشان، اسم لوگو، مهر یا لفاف باشد. برند یا همان نام محصول شما، زمانی مجاز به استفاده می باشد که اولا قبلا توسط شخص یا مجموعه دیگری ثبت نشده باشد و ثانیا در وب سایت مالکیت معنوی ثبت شده باشد. در این صورت است که حق استفاده از آن برند فقط در اختیار شخص ثبت کننده آن خواهد بود.

شما می توانید فرآیند ثبت یا محافظت از برند خود را به شرکت ثبت برند میزان بسپارید، انتخاب نام، طراحی یک لوگوی زیبا و ثبت آن از خدمات متنوع ما می باشد.

مشاوره ثبت شرکت

برای دریافت مشاوره ثبت شرکت ابتدا لازم است بدانید که در فرآیند ثبت شرکت 90 درصد اینترنتی و 10 درصد حضوری است که وکلای موسسه به صورت کاملا غیر حضوری برای شما تمامی امور را انجام می دهند، برای اقدامات بعدی مانند گرفتن کد اقتصادی و کد کارگاهی بیمه و گواهی ارزش افزوده نیز نیاز به حضور شما نمی باشد. سایر خدمات بعد از ثبت که برای شما انجام می دهیم :

پیگیری امور کد اقتصادی شرکت

بعد از تاسیس شرکت برای تشکیل پرونده و بعد از آن تعیین حوزه مالیاتی جهت انجام امور مالیاتی نیاز به اخذ یک کد ۱۲ رقمی به نام کد اقتصادی دارید. این کد به کسب و کار حقیقی و حقوقی اعطا می گردد. از بین مزایای اخذ کد اقتصادی می­توانیم به پرداخت حقوق دولت تحت نام مالیات، تسهیل و تسریع روند بررسی دفاتر قانونی شرکت، احراز هویت اشخاص در اداره مالیات و ممانعت از رقابت­های ناسالم اشاره کنیم.

جهت اخذ کد اقتصادی و اجتناب از فرآیند های پیچیده اداری آن با ما تماس بگیرید.

اخذ گواهی ارزش افزوده

فروشندگان کالا یا خدمات جهت دریافت مبلغ مالیات بر ارزش افزوده از مشتریان خود موظف هستند که گواهینامه ارزش افزوده داشته باشند. گواهینامه ارزش افزوده از طرف سازمان امور مالیاتی صادر می گردد. اعتبار گواهی ارزش افزوده بنا بر بررسی متصدی و تشخیص حوزه مالیاتی ۶ماه و یا یک سال می باشد که پس از اتمام تاریخ اعتبار می بایست تمدید گردد. چنانچه این گواهی منقضی شده باشد، خریداران نبایستی هنگام خرید مبلغ مالیات بر ارزش افزوده را پرداخت نمایند.

پلمپ دفاتر قانونی شرکت

پلمپ دفاتر شرکت برای مشخص نمودن فعالیت های سالیانه شرکت ضروری است. هر شرکت و سازمانی میبایست جهت بررسی كلیه فعالیت های مالی خود و پرداخت مالیات، دفاتر پلمپ مالیاتی که شامل یک دفتر روزنامه و یک دفتر کل می باشد را تهیه کند (کلیه شرکت ها اعم از فعال و غیر فعال موظف به اخذ دفاتر پلمپ می باشند).

جهت دریافت مشاوره ثبت شرکت کافیست با شماره های ثبت میزان تماس بگیرید و به صورت رایگان مشاوره دریافت کنید

ثبت شرکت فوری

برای اینکه یک شرکت راه اندازی شود، نیاز است مقدمات و اقدامات لازم برای تشکیل آن فراهم شود. موسسه ثبتی میزان سعی می کند تمامی فرآیند ثبت شرکت فوری را در 7 روز برای شما به انجام برساند اما قبل از اینکه فوری شرکت ثبت کنید باید بدانید که مقدمات تشکیل شرکت می تواند شامل مراحل زیر باشد:

  1. مرحله اول راه اندازی شرکت: تصمیم به تولید محصول یا ارائه خدمات با توجه به نیاز بازار.
  2. مرحله دوم راه اندازی شرکت: داشتن سهامداران و سرمایه گذاران برای شروع کار شرکت.
  3. مرحله سوم راه اندازی شرکت: بکارگیری نیروی انسانی مجرب و متخصص با توجه به نوع کسب و کار شرکت.
  4. مرحله چهارم راه اندازی شرکت: انتخاب و تمرکز بر نوع کار شرکت.
  5. مرحله پنجم راه اندازی شرکت: شروع کار شرکت به صورت رسمی
  6. مرحله ششم راه اندازی شرکت: تعیین سمت ها و مسئولیت های تمام اعضای شرکت.
  7. مرحله هفتم راه اندازی شرکت: توجه به رقبا، توجه به مشتریان جدید و فعلی، توجه به اهداف بلند مدت و کوتاه مدت شرکت، توجه به استراتژیک و تاکتیک های شرکت، توجه به فرصت ها و تهدیدات محیطی و ... .
  8. مرحله هشتم راه اندازی شرکت: ارتقاء شرکت با ثبت علامت و ارائه محصول و خدمات متمایز.

چنانچه تمایل به ثبت شرکت فوری را دارید ما از ابتدا از انتخاب موضوع شرکت و نحوه شروع فعالیت تا رونق آن با راه کارهای تبلیغاتی و برند سازی در خدمت شما هستیم

سایر خدمات ثبتی در سایت سامانه ثبت

ثبت انواع شرکت و برند چه مراحل و نیازهایی دارند؟

مشتریان ثبت میزان

افتخار همکاری ثبت میزان با صدها شخص و شرکت در طی سالها فعالیت
تماس با ما