ثبت شرکت میزان ارائه دهنده خدمات ثبت شرکتها
ثبت شرکت میزان
  • ثبت شرکت
  • تاسیس
  • ثبت شرکت خدماتی؛ شرایط تاسیس شرکت خدماتی بروزرسانی 1403

ثبت شرکت خدماتی؛ شرایط تاسیس شرکت خدماتی بروزرسانی 1403

۲۳ فروردین ۱۴۰۳ 120 پرسش و پاسخ

ثبت شرکت خدماتی و استعلام هزینه ثبت : هر فردی که می‌خواهد شرکت خدماتی ثبت کند و شروع به کار کند سوالاتی در ذهنش مطرح می‌شود که رقابت در این کار چگونه است؟ سرمایه اولیه چقدر مورد نیاز است؟ بازدهی خوبی دارد یا نه ؟
در ثبت شرکت خدماتی لازم به سرمایه گذاری زیادی نیست اگر شما هم سرمایه کمی دارید تاسیس شرکت خدماتی یک گزینه بسیار عالی برای شماست.

اطلاعات کلـی

زمـان: 10 روز کاری

هزینه: 1 میلیون و بالاتر

شرکت خدماتی
هزینه راه اندازی شرکت خدماتی1،000،000 تومان و بالاتر
مدت زمان لازم10 روز و حتی کمتر
مدارک لازم برای ثبت شرکت خدماتیتصویر کارت ملی + ثبت نام ثنا + شماره همراه

ثبت شرکت خدماتی

شرکت خدماتی از جمله شرکت هایی است که برای ثبت آن نیاز به تحصیلات عالی ندارد و شرایط خاصی هم برای ثبت شرکت خدماتی لازم ندارد و بازدهی آن زود است.

شرکت های خدماتی با هدف ارائه‌ی خدمات تشکیل می شوند. شما می‌توانید شرکت خدماتی و یا شرکت خدماتی سهامی خاص را به ثبت برسانید.

انواع شرکت های خدماتی

بهتر است قبل از شروع فعالیت خود شرکت خود را به ثبت برسانید تا فعالیت های شما به صورت قانونی انجام شود مخصوصا اگر شما می خواهید در زمینه ی ثبت شرکت خدمات نظافتی فعالیت کنید در صورتی که شرکت شما به ثبت رسیده باشد مردم و افراد می توانند با اعتماد بیشتری به همکاری بپردازند. برای ثبت باید مدارک مورد نیاز را به سامانه ثبت شرکت ها ارسال کنید تا در اسرع وقت درخواست شما مورد بررسی و پیگیری قرار بگیرد.

شرکتهای خدماتی، نظافتی متشکل از ادارات و شرکت‌های هستند که برای انجام امور نظافت منازل تشکیل شده اند. این شرکت ها با داشتن پرسنل ماهر و سریع در امر نظافت، می‌توانند به بهداشت سازمان ها و منازل کمک به سزایی کند.

شرکت خدماتی می توانید در حوزه خدمات اتومبیل، اعزام نیروی کار، خدمات در محل برای هر حوزه ای باشد.

شرکت خدماتی چیست

به طور کلی شرکت های خدماتی به شرکت هایی می گویند که به انجام فعالیت و انجام خدمت رسانی های مختلف می پردازند مانند خدمات کشاورزی، نظافت، اتومبیل، تعمیر و نگهداری، حمل و نقل، آشپزی و پخت، چاپ و تکثیر، ماشین آلات و تمامی اموری که می تواند در شاخه خدمت رسانی قرار بگیرد.

در واقع به عقیده مشاوران حوزه کسب و کار، تمامی سازمان ها، سازمان های خدماتی هستند زیرا باید به خدمت رسانی به مردم بپردازند.

شرایط ثبت شرکت خدماتی

شرایط ثبت شرکت خدماتی

معمولا برای ثبت این نوع شرکتها شرکت مسئولیت محدود ثبت می کنند اما ما شرایط ثبت را برای هر دو نوع شرکت پر طرفدار یعنی ثبت شرکت با مسئولیت محدود و ثبت شرکت سهامی خاص را برای انجام امور خدماتی توضیح می دهیم:

شرایط ثبت شرکت خدماتی مسئولیت محدود

  • نیاز به حداقل 2 نفر برای ثبت
  • سرمایه یکصد هزار تومانی برای ثبت لازم است
  • نداشتن سوپیشنه کیفری
  • نداشتن مشکل حساب بانکی

شرایط ثبت شرکت خدماتی سهامی خاص

  • شما نیازمند ۵ نفر، ۳ نفر عضو هیئت مدیره و ۲نفر بازرس.
  • میزان سرمایه یک میلیون ریال
  • حداقل ۳۵ درصد سرمایه به صورت نقدی به حساب شرکت نزد بانک واریز می شود.
  • نداشتن سوپیشینه کیفری یا مسدودی حساب بانکی

نکته ی مهم: شرکت های خدماتی با توجه به نحوه فعالیتشان می توانند یک و یا چند موضوع را در موضوع فعالیت خود ذکر کنند.

مدارک لازم برای ثبت شرکت خدماتی

تاسیس شرکت خدماتی

آنچه از شرایط اعضا نیاز دارید در بالا گفته شد، حال مدارکی که نیاز دارید را برای هر بخش توضیح می دهیم

برای ثبت شرکت خدماتی چه مدارکی لازم است

۱- تاسیس شرکت که در ادامه مدارک آن را ذکر می کنیم
2- اخذ کد اقتصادی و گواهی ارزش افزوده و شروع فعالیت

مدارک لازم جهت ثبت شرکت خدماتی سهامی خاص

  • تصویر کارت ملی و شناسنامه
  • شماره تلفن همراه و ثبت نام ثنا
  • امکان امضا الکترونیک و یا داشتن وکیل
  • اخذ مجوزهای لازم از ارگان های مربوطه اگر موضوع فعالیت شرکت نیازمند مجوز باشد. ( در این مورد با ما تماس بگیرید تا موضوع کارتان به دقت بررسی شود )
  • ارائه اساسنامه شرکت که بطور کامل تکمیل شده باشد و موضوع شرکت نیز در آن قید شده باشد همچنین آدرس و کد پستی شرکت که در آن قید شده باید با یکدیگر مطابقت داشته باشد.

مدارک لازم جهت ثبت شرکت خدماتی با مسئولیت محدود

  • تصویر کارت ملی و شناسنامه
  • شماره تلفن همراه و ثبت نام ثنا
  • نداشتن سوپیشنه و مشکل حساب بانکی
  • فیش واریز 100 درصد از سرمایه اولیه شرکت به حساب شرکت در یک بانک که خودتان انتخاب می کنید و ارائه فیش به اداره ثبت ( این مبلغ در حساب شما می ماند و بعد از تاسیس شرکت خدماتی می توانید آن را برداشت کنید. )
این راهنما را حتما ببینید هزینه ثبت شرکت چقدر است؟ لیست قیمت بروز شده
مراحل ثبت شرکت خدماتی

سوالات پرتکرار

آیا ثبت شرکت خدماتی نیاز به مجوز دارد؟

خیر، برای تاسیس شرکتهای خدماتی و خدمات نظافتی شما نیاز به مجوز ندارید. فقط باید آشنایی کامل با موضوعات این نوع شرکتها داشته باشید. پس یا تخصص خود را کامل کنید یا از یک مشاور خبره کمک بگیرید.

برای ثبت شرکت خدماتی چه مدارکی لازم است ؟

کارت ملی + داشتن کد ثنا و شماره تلفن همراهی که به نام هر عضو باشد، از طرفی نباید دارای سوپیشنه کیفری یا مشکل افتتاح حساب بانکی داشته باشید.

ثبت شرکت خدماتی چه مدت طول می کشد؟

البته این زمان بستگی به شما یا کارشناسی که این کار را برای شما انجام می دهد بستگی دارد. اما در کل اگر بدون نقص کار انجام شود در بهترین حالت 7 و در بدترین حالت 20 روز کاری باید زمان در نظر بگیرید.

درآمد شرکت خدماتی نظافتی چقدر است؟

البته به صورت قطعی در خصوص درآمد شرکت خدماتی نظافتی نمی توان نظر داد. اما با توجه تقاضای بالای افراد برای ثبت شرکت خدمات نظافتی می توان نتیجه گرفت که این نوع شرکتها درآمد قابل توجهی باید داشته باشند.

هزینه ثبت شرکت خدماتی چقدر است؟

هزینه تمام شده ثبت شرکت خدماتی در بین شرکتها و موسسات ثبتی مانند ثبت یاب بین 1 الی 2 میلیون تومان می باشد. اما ما به شما پیشنهاد می دهیم قبل از ثبت با کارشناسان خود صحبت کنید و در خصوص استعلام هزینه ثبت شرکت سوالات خود را بپرسید.

دریافت خدمات سریع با هزینه مناسب 02168256000
ثبت شرکت خدماتی

مراحل ثبت شرکت خدماتی

۱-تکمیل فرم صورتجلسه موسسین و امضا توسط شرکا
۲-تکمیل فرم درخواست ثبت و امضا توسط شرکا
۳-تهیه، تنظیم و امضای تمامی صفحات اساسنامه توسط شرکا
۴-باید چند نام برای شرکت انتخاب شود و این نام‎ها همراه با مدارک به اداره ثبت تحویل داده شود. این نام ها باید با فرهنگ انقلاب اسلامی مطابقت داشته باشد. همچنین نام های پیشنهادی نباید سابقه ثبت داشته باشند و از نام های خارجی نیز نباشند. مسئول مربوطه پس از بررسی، گواهی لازم را با انتخاب یکی از اسامی صادر می‎کند.
۵-پس از ارجاع متقاضی به قسمت ممیزی، بررسی‎های اولیه صورت می‎گیرد و با توجه به موضوع شرکت در صورتی که نیاز به اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح داشته باشد، در صورت لزوم به مرجع مربوطه جهت اخذ مجوز معرفی میگردد.
۶-پس از اخذ مدارک فوق الذکر، ممیز با شرط عدم وجود نقص مدارک، متقاضی را به منظور پرداختی هزینه‎های ثبت به حسابداری راهنمایی می‎کند. مسئول حسابداری با توجه به سرمایه موسسه و تعیین مبلغ حق الثبت متقاضی را به منظور پرداخت حق الثبت به بانک ملی ایران هدایت می‎نماید.
۷-متقاضی پس از پرداخت هزینه‎ های حق الثبت، رسید بانکی را به قسمت حسابداری ارائه می‎دهد که ممیز مربوطه نیز دستور ثبت را صادر می‎نماید.
۸-کارشناس تاسیس، مدارک متقاضی را با توجه به نوع آن مورد بررسی‎ قرار می‏دهد تا موارد منع قانونی نداشته باشد. علاوه بر این وی تمامی محتویات پرونده را نیز در داخل سیستم چک‎ می‎‎‎نماید تا در فعالیت شرکت و محتویات اشتباهات تایپی وجود نداشته باشد و در صورت مشاهده، ایرادات به متقاضی اعلام‎ می‎‎‎شود تا در اسرع وقت آنها را رفع نماید.
۹-پس از تایید و امضای رئیس اداره ثبت، مدارک از طریق سیستم برای کارشناسی ارسال می گردد که وی نیز یک نسخه از مدارک را با مهر اداره برای درج در آگهی شرکت در روزنامه کثیر الانتشار، به متقاضی تحویل و نسخه دیگر مدارک را در پرونده متقاضی قرار می دهد.
۱۰-و در آخر آگهی تاسیس در دبیرخانه مهر و شماره‎ می‎‎‎شود که پس از طی شدن این مراحل، شرکت ثبت شده به شمار می آید.

انواع شرکت های خدماتی

۱-حمل و نقل
۲-امور آشپزخانه و رستوران
۳-چاپ وتکثیر
۴-امور بهره برداری از تاسیسات
۵-نگهداری و خدمات فضای سبز
۶-خدمات عمومی نظیر امور آبدارخانه
۷-تعمیر و نگهداری ساختمان و ماشین آلات

ثبت شرکت خدماتی نظافتی

ثبت شرکت خدماتی نظافتی

ثبت شرکت خدمات نظافتی به دلیل بازار گسترده ای که دارد و بخش زیادی از جامعه چه منازل و چه مکان های تجاری اداری همیشه مشتری آن هستند یکی از پر تقاضاترین شرکت ها برای ثبت می باشد. خدمات این شرکتها به چند دسته تقسیم می شوند

  • دسته اول نظافت منزل می باشد: در این دسته بندی می توان به نظافت راه پله، نظافت منزل و ارسال کارگر به صورت روزمزد در راستای نظافت دفاتر کوچک، شرکت های کوچک و غیره اشاره کرد.

به دلیل این که معمولا نظافت در هنگامی که آقایان سر کار و بیرون از منزل و یا محل مورد نظافت هستند، مدیریت نظافت بیش تر توسط خانم ها صورت می گیرد در نتیجه مهم ترین فاکتور در این جا "اطمینان" می باشد. گزینش و انتخاب کارگران باید به نحوی باشد که بازه های زمانی بلند مدت، مشتریان شما اقدام به معرفی شما به سایر مشتریان را انجام دهند.

به این ترتیب شما با صرف کمترین هزینه مفید ترین تبلیغات را داشته اید. توجه داشته باشید که در نظافت منازل، تهیه وسایل نظافت بر عهده مشتری می باشد. تنها وظیفه شرکت خدماتی اعزام افراد کارگر به محل مورد نظافت می باشد. نظارت بر عهده کارفرما می باشد.

  • نظافت و تمیز کردن اداره ها با توجه به قراردادی که به صورت سالیانه عقد شده است. با توجه به این نوع قرارداد عقد شده، تأمین نیروی نظافتچی، آبدارچی نیاز به گروه های ثابت و حتی ماشین آلات نظافتی و فراهم ساختن وسایل و لوازم برای شستشو مورد نیاز به عهده شرکت خدماتی می باشد. در برخی موارد چنانچه پرداخت های کارفرمایان به تأخیر افتد، حقوق کارگران باید پرداخت شود. در چنین محیط هایی علاوه بر تمیز شدن و نظافت اداره، مدیریت افراد هم بر عهده شرکت خدماتی می باشد.
  • نظافت نمای ساختمان ها: در این نوع نظافت، وجود کارگرانی که قادرند در ارتفاع بالا کار کنند الزامی و ضروری می باشد. زیرا این نوع نظافت شامل نظافت ساختمان های تازه تأسیس، شیشه های آسمان خراش ها می باشد که تمامی این ها مستلزم توانایی کار با ابزار هایی همچون کلایمر و راپل می باشد.
  • نظافت کارخانجات: گروه های این نوع شرکت هغای خدماتی باید نحوه شستشوی صنعتی و مکانیزه را باد باشند.
  • شرکت خدماتی که مشغول خدمات در شهرداری ها و در سطح شهر می باشند، احتیاج به سرمایه گذاری بیش تری دارند.
ثبت شرکت خدماتی

مراحل اخذ گواهی تعیین صلاحیت برای شرکتهای خدماتی

۱-کاربران و متقاضیان باید برای گرفتن تاییدیه صلاحیت شرکت‌های خدماتی به انجمن‌های صنفی کارفرمایان شرکت های خدماتی پشتیبانی ، فنی و مهندسی در استانی که شرکت ثبت شده است ، مراجعه نمایند
۲-شرکت‌های فرا گیرشده از این بخشنامه باید دارای دفاتر قانونی مورد تایید وزارت امور اقتصادی و دارایی بوده و ارائه مفاصاحساب مالیاتی و مفاصاحساب تامین اجتماعی و ارائه جواز کسب الزامی است
۳-وظیفه‌ی انجمن های صنفی شرکت های خدماتی، پشتیبانی و فنی مهندسی گرفتن مدارک کارفرمایان شرکت های خدماتی و تشکیل پرونده می باشند
۴-انجمن های صنفی وظیفه دارند پس از گرفتن مدارک و تایید صحت و سقم آن نسبت به برگزاری کلاس های آموزشی و ارسال مدارک به ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برای صدور گواهینامه اقدام نمایند.

ثبت شرکت خدمات حمل و نقل

برای ثبت شرکت خدمات حمل و نقل نیاز به مجوز های مخصوص هر نوع از شرکت های حمل و نقل داریم. به عنوان مثال برای حمل و نقل مسافر درون شهری مستلزم اخذ مجوز از اداره تاکسی رانی می باشیم.

به طور مشابه برای به ثبت رساندن شرکت حمل و نقل مسافرین برون شهری نیازمند گرفتن مجوز از پایانه های مسافربری و بار بری می باشیم. توجه داشته باشید که مفهوم اخذ مجوز توافق اصولی می باشد که سازمان های وابسته به اشخاص حقیقی می دهند و موافقتشان را برای ثبت اعلام می دارند.
چاپ و تکثیر:
برای به ثبت رساندن شرکت چاپ مستلزم ارائه مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشیم. بکار بردن کلمه تکثیر به تنهایی نیازی به اخذ مجوز ندارد و قابل ثبت می باشد.
در خصوص پنج نوع دیگر شرکت های خدماتی نیازی به ارائه هیچ نوع مجوز از سازمان بخصوصی نمی باشد و برای به ثبت رساندن آنها باید همچون سایر شرکتها عمل کرد.

پرسش و پاسخ
سوال از شما پاسخ از ما
درحال ارسال پاسخ به :
اسفندیاری ‏۰۲ آبان ۱۳۹۷

با سلام و عرض ادب میخواستم جهت ثبت شرکت خدماتی نظافت سهامی خاص ثبت کنم ولی نمیدونم از کجا شروع کنم و به چه صورت محبت بفرمائید راهنمائی کنید سپاسگذارم

پاسخ
مشاور ثبت ‏۰۲ آبان ۱۳۹۷

سلام لطفا با شماره موسسه تماس بگیرید خانم اسفندیاری همکاران راهنمایتون می کنند

پاسخ
مصطفی ‏۲۴ آبان ۱۳۹۷

سلام من میخوام ی شرکت خدماتی ثبت بکنم و در مزایدها برای کار شرکت بکنم لطفا کمکم بکنبد .واینکه ثبت شرکت در شهرستانی چون قصر شیرین اسانتره یا از طرف شما اقدام کنم .ممنون

پاسخ
مشاور ثبت ‏۲۵ آبان ۱۳۹۷

سلام جهت ثبت شرکت خدماتی و اینکه مزایده ها دولتی هستن یا خیر ( شرکت در مزایده های دولتی نیاز به داشتن رتبه پیمانکاری در حوزه خودتون ) لطفا با شماره های دفتر تماس بگیرید. در مورد سوال دومتون چون احتمالا نیاز به اخذ رتبه پیمانکاری دارید بهتر است با یک موسسه متخصص در این زمینه کار کنید. ما در این زمینه می تونیم کمکتون کنیم.

پاسخ
امین ‏۲۹ آبان ۱۳۹۷

سلام من قصد تاسیس شرکت خدماتی رو دارم .آیا میتونم در اساسنامه فعالیتهای مورد نظرمو کامل بنویسم
( ۱-حمل و نقل
۲-امور آشپزخانه و رستوران
۳-چاپ وتکثیر
۴-امور بهره برداری از تاسیسات
۵-نگهداری و خدمات فضای سبز
۶-خدمات عمومی نظیر امور آبدارخانه
۷-تعمیر و نگهداری ساختمان و ماشین آلات

) .درصورت راهنمایی ممنون میشم

پاسخ
مشاور ثبت ‏۲۹ آبان ۱۳۹۷

سلام وقت بخیر
به جز مورد اول بقیه با برخی تغییرات امکان ثبت دارند.
در صورت نیاز با ما تماس بگیرید شفاها همکاران راهنماییتون کنن.
موفق باشید

پاسخ
رحیم ‏۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹

سلام
قصد دارم شرکت خدماتی با موضوع توزیع و ارسال کالا راه اندازی کنم.
لطفا راهنمایی کنین.

پاسخ
مشاور ثبت ‏۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

با سلام
شما می توانید شرکت با مسئولیت محدود ثبت کنید، نیاز به حداقل 2 نفر دارد یعنی شما و یک نفر شریک، مدارک فقط تصویر شناسنامه و کارت ملی ( گواهی عدم سوپیشینه نیاز نمی باشد ) و در 15 روز حداکثر ثبت خواهد شد. موضوع شما هم ارائه خدمات توزیع کالا، پیک موتوری و … می باشد.
در صورت نیاز با شماره های موسسه تماس بگیرید.

پاسخ
محمود کوثری ‏۰۶ آذر ۱۳۹۷

با سلام ، بنده کار مبل شویی و قالی شویی در منزل به صورت سیار دارم ، میخواستم کارم رو به صورت قانونی با ثبت شرکت انجام بدم و همینطور گسترش بدم و بیشترین مسئله اینکه کنار این شغل در آینده کار خشکشویی مد نظرم هست ولی نمیدونم به چه صورتی اینکار رو انجام بدم و آیا این دو با هم در یک شرکت خدماتی میگنجه یا نه ممنون میشم راهنمایی کنین با تشکر

پاسخ
مشاور ثبت ‏۱۹ آذر ۱۳۹۷

با سلام
وقت بخیر
بله امکان پذیر است برای راهنمایی بیشتر لطفا با موسسه تماس بگیرید.

پاسخ
مهدی ‏۱۴ آذر ۱۳۹۷

با سلام و درود فراوان به همت و دانشی که در نوشتن و انتشار مطالب مفید سایتتون صرف نمودید.
آیا یک شرکت خدماتی سهامی خاص میتواند در زمیته خدمات تاسیساتی منازل و شرکت ها فعایت و کار کند؟ و به چه مجوز هایی نیازمند است؟ ممنون میشم کامل راهنمایی بفرمایید

پاسخ
مشاور ثبت ‏۱۴ آذر ۱۳۹۷

سلام مهدی جان وقتت بخیر باشه
بله می تونه و نیاز به مجوز دیگه ای نداره، برای ثبت شرکت سهامی خاص هم که شرایط توی سایت هست کامل توضیح داده شده :)

پاسخ
Hasan ‏۲۳ آذر ۱۳۹۷

چقدر زمان میبره برا ثبت شرکت خدماتی

پاسخ
مشاور ثبت ‏۲۴ آذر ۱۳۹۷

سلام حسن عزیز
ثبت شرکت در صورت تکمیل بودن مدارک 7 روز کاری زمانبر خواهد بود.
با سپاس

پاسخ
عباس ‏۰۲ دی ۱۳۹۷

با سلام میخواستم شرکت نظافتی راه بندازم تو شهرستان سبزوار نیاز به مشاوره دارم و از کجا شروع کنم

پاسخ
مشاور ثبت ‏۰۵ دی ۱۳۹۷

سلام آقای عباس عزیز
برای ثبت شرکت نظافتی شرکت مسئولیت محدود کفایت می کنه و نیاز به حداقل دو نفر داره و در 10 روز هم ثبت میشه. برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید. موفق باشید.

پاسخ
خسروشاهی ‏۰۳ دی ۱۳۹۷

با سلام برای ثبت یک شرکت خدماتی در زمینه خدمات کتاب اعم از کارهای قبل و بعد از چاپ ، ویراستاری و غیره چقدر هزینه و زمان لازم است .

پاسخ
مشاور ثبت ‏۰۵ دی ۱۳۹۷

جناب خسرو شاهی عزیز ثبت شرکتی که در حوزه خدمات کتاب فعالیت بکنه کمی باید در انتخاب موضوعش دقت بشه که قابلیت ثبت داشته باشه به این خاطر که فعالیت در حوزه نشر نیاز به مجور دارد. لطفا با موسسه تماس بگیرید.

پاسخ
احمد ‏۰۵ دی ۱۳۹۷

با سلام .شرکت خدماتی نظافتی با سهامی خاص یا مسئولیت محدود حتماً باید دفتر اداری و تجاری باشه یا مشکلی از نوع مکان اجاره ای نداره؟
بعد حتماً باید مجوز گرفته بشه؟
ممنون

پاسخ
مشاور ثبت ‏۰۵ دی ۱۳۹۷

سلام احمد جان، موقع ثبت شرکت نیاز به وجود فیزیکی دفتر نیست حالا چه اداری باشه چه موقعیت اداری یا حتی تجاری، نیاز به مجوز هم ندارین چون خود ثبت شرکت خدماتی این مجوز رو به شما میده که فعالیت کنین
امــا
بعدا برای امور مالیاتی و بعد از توسعه کارتون نیازمند کد اقتصادی و داشتن محل دفتر خواهید بود. جهت اطلاعات بیشتر می تونین با شماره های موسسه تمای بگیرید.
موفق باشید.

پاسخ
محمدرضا ‏۰۸ دی ۱۳۹۷

با سلام
آیابا ثبت شرکت خدماتی خدمات پرستاری را شامل میشود

با سپاس

محمدرضا" data-id="136">پاسخ
احمد ‏۰۸ دی ۱۳۹۷

خیلی ممنون
پس اجباری نیست که مثلاً پس از ثبت شرکت باید در بازه زمنی یک ماهه دوماهه اقدام به تغییر آدرس اداری یا تجاری کرد مگر اینکه کار به قرارداد کتبی و فاکتور و … برسه .درسته؟

پاسخ
احسان ‏۲۲ بهمن ۱۳۹۷

با سلام .طبق توضیحاتی که در سایت بوده وهمچنین پرسشهایی که دوستان عزیز انجام دادن .
بخش خدمات شاخه های زیادی داره به عنوان مثل ام دی اف کاری *برق کاری و… ایا این گونه شاخه ها شامل حال کار خدماتی درشرکت خواهد شد یا خیر ؟

پاسخ
مشاور ثبت ‏۲۳ بهمن ۱۳۹۷

سلام بله کلیه کارهای خدماتی رو شامل میشه

پاسخ
جعفرنژاد ‏۲۷ بهمن ۱۳۹۷

سلام.
می خواستم بدونم با شرکت سهامی خاص میشود اقدام به فعالیت در زمینه مراقبت از کودک و سالمند نمود؟

پاسخ
زهرا ‏۰۳ اسفند ۱۳۹۷

سلام برای تاسیس شرکت خدماتی باکلیه خدمات در کاشان به چه اداره ای باید مراجعه کنم و آیا این شرکتها در شهرستان کاربردی هستند و درآمد دارند،؟

پاسخ
حسن امیری ‏۰۶ اسفند ۱۳۹۷

سلام
با تشکر از مطالب مفیدتان
اگر شرکت خدماتی خود را با چند مورد از کارها یا یک بخش از فعالیت به ثبت برسانیم ،
میتوانیم بعد راه اندازی و توسعه بخشهای دیگر را انجام دهیم

پاسخ
مشاور ثبت ‏۰۹ اسفند ۱۳۹۷

سلام وقت بخیر، اگر نیاز به فعالیتی دارید که خارج از موضوع فعالیتتون هست باید الحاق به موضوع فعالیت شرکت بفرمایید.

پاسخ
مجید ‏۰۴ فروردین ۱۳۹۸

با سلام و تشکر از مطالب عالی سایتتون و همچنین‌ تبریک سال نو می خواستم‌ سوال کنم که برای ثبت شرکت خدماتی نظافتی،مسئولیت محدود کافیه و آیا نیاز به اساس نامه نداره؟و اینکه اگر بخواییم‌ خدمات فنی رو هم بهش اضافه کنیم آیا امکانش هست یا اینکه باید سهامی خاص باشه؟

پاسخ
مشاور ثبت ‏۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۸

با سلام مجید جان، هر دو نوع شرکت اساسنامه دارند، هر دو میتوانند چند شاخه فعالیت در موضوعشان ذکر گردد، انتخاب با شماست که سهامی خاص ثبت کنید یا مسئولیت محدود اما اکثرا مسئولیت محدود که با دو نفر شریک قابل ثبت است ثبت می کنند.

پاسخ
وحید ‏۱۵ فروردین ۱۳۹۸

با عرض سلام و خسته نباشید سوال من اینه ک آیا میشه شرکت خدماتی و فنی مهندسی با هم تاسیس کرد یعنی یک شرکت با ارائه خدمات شرکت خدماتی و فنی مهندسی مثلا شرکت خدماتی و ساخت و ساز

پاسخ
مشاور ثبت ‏۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۸

با سلام
وحید جان شما می توانید در موضوع شرکتتان چند نوع فعالیت مختلف ذکر کنید و به فعالیت در همه آنها مبادرت ورزید، مثلا هم فعالیت در حوزه عمران هم بازرگانی هم خدماتی

پاسخ
رضا ‏۲۳ خرداد ۱۳۹۸

با سلام و تشکر فراوان از مطالب مفید شما آیا کارمندان رسمی دولت میتوانند اقدام به ثبت شرکت سهامی با مسئولیت محدود نمایند و عضو هیئت مدیره یا مدیر عامل شوند . لطفا راهنمایی فرمائید . موفق باشید

پاسخ
مشاور ثبت ‏۲۹ خرداد ۱۳۹۸

با سلام
کارکنان دولت فقط می توانند سهامدار باشند و میزان سهام نیز باید زیر 5 درصد باشد البته در شرایطی می توانند سهام بالاتر داشته باشند که در این رابطه با موسسه میتوانید مشاوره داشته باشید.

پاسخ
علی ‏۲۱ مرداد ۱۳۹۸

با سلام خدمت دوستان گرامی
برای ثبت شرکت خدمات مبل شویی سیار
آیا میشه شرکت ثبت کرد واز کجا باید شروع کرد با تشکر
راهنمایی کنید سپاس گذارم

پاسخ
مشاور ثبت ‏۰۵ شهریور ۱۳۹۸

با سلام بله لطفا با موسسه تماس بگیرید.

پاسخ
مسعود ‏۲۲ مرداد ۱۳۹۸

سلام برای فعالیت در زمینه خرید و فروش نفت،گاز،مواد پتروشیمی حلال ها چه شرکتی باید تاسیس کرد راهنمای کنید

پاسخ
مشاور ثبت ‏۰۵ شهریور ۱۳۹۸

با سلام
شرکت محدود یا سهامی خاص فرقی ندارند و محدودیتی نیز ندارند.
موفق باشید

پاسخ
Dena ‏۲۳ مرداد ۱۳۹۸

عذر ميخوام ميخواستم بدونم ايا امكان داره توي فعاليت هامون خدمات گمركي وترخيص كالا رو هم لحاظ كنيم

پاسخ
مشاور ثبت ‏۰۵ شهریور ۱۳۹۸

با سلام
شما می توانید هر موضوعی که نیاز به مجوز نداشته باشید به موضوع فعالیت شرکت الحاق بفرمایید، خدمات گمرکی و ترخیص کالا نیاز به مجوز ندارند.
موفق باشید

پاسخ
سودا ‏۰۶ آذر ۱۳۹۸

سلام وقت بخیر
عذر میخوام کل هزیته ثبت شرکت با مسئولیت محدود چقدر میشه؟ و آیا قسط بندی هم دارین تا ثبت شه خورد خورد پرداخت کنیم؟

پاسخ
مشاور ثبت ‏۱۰ آذر ۱۳۹۸

سلام سودا جان
موسسه ما کمترین هزینه و کارمزد رو میگیره و شما می تونید در چند قسط با توجه به پیشرفت کار هزینه رو پرداخت کنید، هزینه ها از صفر تا انتها از 700 هزار تومان هستش و این مبلغ خود شامل واریزی ها نیز می باشد، شما با هر موسسه ای خواستید قرارداد بببندید اول بپرسید که چه هزینه هایی پرداخت می کند و ایا غیر از اون مبلغ، مبلغ دیگری از شما خواهند گرفت یا نه. موفق باشید

پاسخ
سید مهدی ‏۲۱ دی ۱۳۹۸

با عرض سلام و خسته نباشید
میخواستم بدونم میتونم یه شرکت خدماتی برای نگهبانی،گرفتن منشی و نظافتچی و … برای خدمات به بیمارستان ها ثبت کنم!!؟…با تشکر

پاسخ
مشاور ثبت ‏۲۳ دی ۱۳۹۸

با سلام بله می توانید موارد فوق را در موضوع فعالیت طبق شرایطی خاص بیاورید و ثبت نمایید.

پاسخ
محمد ‏۱۵ اسفند ۱۳۹۸

با سلام.
میخواهم همراه پسرم که شریکم باشه شرکت خدمات نظافتی مسولیت محدود ثبت کنم. پسرم سربازی نرفته مشکل دارد یا خیر ممنونم از راهنماییتون

پاسخ
مشاور ثبت ‏۱۷ اسفند ۱۳۹۸

سلام دوست عزیز، خیر مشکلی ندارد چون برای ثبت شرکت نیاز به کارت پایان خدمت نیست.

پاسخ
زهرا ‏۰۶ فروردین ۱۳۹۹

سلام و درود
من میخوام یه شرکت خدماتی در شهرستان سبزوار راه اندازی کنم چند سوال دارم اول اینکه شما نوشتین برای ثبت شرکت خدماتی دو نفر نیاز است یعنی به تنهایی نمیشه مالک شرکت بود؟ و این که برای ثبت شرکت من با شما تماس گرفتم جوابگو نبودین در شهرستان باید به کجا مراجعه کرد؟

پاسخ
مشاور ثبت ‏۰۶ فروردین ۱۳۹۹

با سلام
شرکت به معنی شراکت است و شراکت مالکیت ندارد، یعنی مالکیت آن متعلق به شرکاست، شما می توانید مدیرعامل باشید و سهمتان از دیگر شریکتان بیشتر باشد، به عنوان مثال شما و همسرتان به نسبت 90 درصد به ده درصد سهام داشته باشید، جهت ثبت شرکت خدماتی در این روزهای دورکاری لطفا با شماره یا واتساپ 09120170361 در تماس باشید پاسخگو هستیم.

پاسخ
مریم ترکاشوند ‏۲۱ فروردین ۱۳۹۹

سلام من یک شرکت خدماتی ثبت کردم ۱۳۹۲ به مدت محدود ولی اون موقع در تهران بودم الان در کرجم میشه توی کرج راه اندازی کنم ممنون میشم جواب بدید

پاسخ
مشاور ثبت ‏۲۱ فروردین ۱۳۹۹

سلام بله شما می توانید تغییر ادرس بزنید و ادرس رو به کرج انتقال بدید.

پاسخ
منصور سعیدی ‏۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۹

سلام من میخواستم یک شرکت خدماتی تامین نیروی حراست ونگهبانی ثبت کنم از کجا باید شروع کنم وموسسه شما اینکارانجام می دهد. ممنون

پاسخ
مشاور ثبت ‏۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۹

با سلام، دوست عزیز برای ثبت موسسه خدمات حفاظتی شما ابتدا باید از نیروی انتظامی تاییدیه بگیرید بعد با داشتن تاییدیه به موسسه ما جهت ثبتش مراجعه بفرمایید.

پاسخ
محمد احمدی ‏۱۶ خرداد ۱۳۹۹

سلام خسته نباشید
من قصد ثبت یک شرکت خدماتی دارم اما متاسفانه حتی مدرک دیپلم هم ندارم.
میخواستم بدونم با این شرایط میتونم شرکت رو ثبت کنم یا باید مدرک تحصیلی داشته باشم؟

پاسخ
مشاور ثبت ‏۱۷ خرداد ۱۳۹۹

سلام جناب احمدی عزیز
ثبت شرکت نیاز به هیچ مدرک تحصیلی ندارد و شما می توانید ثبت کنید و به راحتی فعالیت کنید.
پاینده باشید.

پاسخ
مهتاب اکرمی ‏۲۵ مرداد ۱۳۹۹

سلام وقتتون بخیر
شرایط ثبت شرکت پرستاری هم همین مراحل؟؟
ومیشه توخدمات شرکت خدماتی نظافتی پرستاری سالمندو…هم اظافه کرد؟؟

پاسخ
مشاور ثبت ‏۲۵ مرداد ۱۳۹۹

با سلام
برای اعزام پرستار باید مجوز جداگانه بگیرید و بدون مجوز امکان پذیر نیست

پاسخ
باقری ‏۱۲ شهریور ۱۳۹۹

سلام خسته نباشید
من میخوام دفتر خدمات نظافتی بزنم جایی که زندگی میکنم ، اینجا هم توریستی و گردشگری هستش و اجاره ویلا و سویت زیاده و نظافت خیلی مهمه و یه دفتر خدمات نظافتی لازم هستش چون اصلا نداره ممنون میشم راهنمایی کنید که از کجا میتونم شروع کنم و به کجا برسم .با تشکر

پاسخ
مشاور ثبت ‏۱۳ شهریور ۱۳۹۹

با سلام لطفا تماس بگیرید دوست عزیز پاسخ شما طولانی تر از یک کامنت است، با سپاس

پاسخ
فرشاد بلوچی ‏۰۹ مهر ۱۳۹۹

سلام
من اگه بخوام شرکتی ثبت کنم. کارهای اداری مث بیمه ای خسابداری و بقیه خدمات اداری بقیه شرکت ها انجام بدم. راهنمایی میفرمایید

پاسخ
مشاور ثبت ‏۱۰ مهر ۱۳۹۹

با سلام بله می توانید موسسه خدمات اداری و حسابداری ثبت نمایید، می توانید در صورت تمایل این امر رو به موسسه ما واگذار کنید.

پاسخ
پاژن ‏۲۷ آبان ۱۳۹۹

با سلام و عرض ادب میخواستم بدونم ممکنه شرکت خدماتی فقط برای تأمین مربی ورزشی برای شهروندان و باشگاهها و ادارات تاسیس کرد؟

پاسخ
مشاور ثبت ‏۲۷ آبان ۱۳۹۹

با سلام بله مشکلی ندارد

پاسخ
محمد ‏۲۷ آبان ۱۳۹۹

سلام خدا قوّت
ببخشید امکانش هست یه دفتر خدماتی برای ارائه کلّی خدمت ایجاد کرد؟ مثلا همین کارهای نظافتی تا خرید از بیرون و نگهداری از سالمند و کارهای تعمیراتی و و و
بعد توی شهرهای کوچک هم امکان راه اندازیش هست؟ مثلا شهر ما نهایتا 200.000 نفر جمعیت داره و کلان شهر نیست.
برای اجارۀ دفتر هم محدودیت هست؟ مثلا کمتر از فلان متر نباشه و یا حتما شبیه به خونه باشه و این حرفها
ممنون میشم پاسخ بدید :)

پاسخ
مشاور ثبت ‏۲۷ آبان ۱۳۹۹

با سلام بله امکانش هست ولی اعزام پرستار و نگهداری بیمار و سالمند نیازمند مجوز جداگانه هستش

پاسخ
مهدی ‏۰۳ آذر ۱۳۹۹

سلام
وقت به خیر کارشناس محترم، برای ثبت شرکت خدماتی خودرویی چه مدارک و مراحلی لازم است؟
لازم به ذکر است که دو مورد زیر مد نظرم هست. 1.تعویض، تعمیر و نگهداری فنی خودرو، امداد خودرو و همچنین ارایه خدمات فنی در محل توقف خودرو در داخل و خارج از شهر و در صورت نیاز حمل خودرو به تعمیرگاه جهت بازدید فنی و تعمیر اساسی 2.فروش لوازم یدکی خودرو

پاسخ
مشاور ثبت ‏۰۵ آذر ۱۳۹۹

سلام مهدی عزیز
بله می توانید شرکت خدماتی با موضوعی که فرمودید ثبت کنید، برای ثبت فقط تصویر شناسنامه و کارت ملی شما و شریکتان، همین، مدت زمان هم 10 روز کاری حدودا خواهد بود.

پاسخ
رها منفرد ‏۲۳ آذر ۱۳۹۹

سلام وقت بخیر
برای تاسیس و ثبت شرکت خدماتی مهمه محل دفتر کجا باشه؟

پاسخ
مشاور ثبت ‏۲۴ آذر ۱۳۹۹

سلام خیر دوست عزیز

پاسخ
حاج مهدی ‏۲۹ آذر ۱۳۹۹

سلام من میخوام شرکت خدماتی در اراک تأسیس کنم و کارهایی از قبیل نظافت منزل و جوشکاری سیار ، نصب پکیج و آبگرمکن و کولر و پیک موتوری و… رو انجام بدم چطوری میتونم شرکت ثبت کنم . آیا همه این کارها رو میتونم انجام بدم ؟

پاسخ
مشاور ثبت ‏۳۰ آذر ۱۳۹۹

بله همه اینها را می توانید انجام دهید حتی به صورت اپلیکیشن اعزام نیروی خدماتی، برای نحوه ثبت با دفتر ما به شماره 02162753000 تماس بگیرید.

پاسخ
میثم سرابی ‏۰۲ دی ۱۳۹۹

سلام خوبیدمن میخام شرکت خدمات نظافتی ثبت کنم لطفا کامل من رو راهنمایی فرمایید

پاسخ
مشاور ثبت ‏۰۳ دی ۱۳۹۹

جناب سرابی با شماره ای که فرمودید تماس گرفته شد پاسخگو نبودید لطفا با شماره 02162753000 تماس بگیرید.

پاسخ
علی کریم نژاد ‏۱۲ بهمن ۱۳۹۹

باسلام.
من میخاستم یک شرکت خدماتی که در بیمارستانها کار میکنند به ثبت برسانم خودم از شهرستانهای تبریز هستم شرایطش چطور هست؟؟ممنون میشم از راهنمایتون

پاسخ
مشاور ثبت ‏۱۸ بهمن ۱۳۹۹

باید حداقل 2 نفر باشید و 12 روز کاری حدودا زمانبر خواهد بود که ما می توانیم در خدمتتان باشیم 02162753000

پاسخ
نجمه هنرمند ‏۱۸ بهمن ۱۳۹۹

سلام وقتتون بخیر
من میخواستم یه شرکت خدماتی راه اندازی کنم که تمام حیطه های نظافت و حمل و نقل و آشپزی و… را شامل بشه آیا امکانش هست
ممنون میشم به طور کامل راهنماییم کنید

پاسخ
مشاور ثبت ‏۲۱ بهمن ۱۳۹۹

دوست عزیز راهنمایی ها که در متن بالا داده شده است، لطف کنید برای راهنمایی بیشتر تماس بگیرید.

پاسخ
رسول احمدی ‏۰۵ فروردین ۱۴۰۰

سلام
شرکت خدمات نظافتی ثبت شده برای فروش دارید؟
بنده در شهر قزوین هستم

پاسخ
مشاور ثبت ‏۱۹ فروردین ۱۴۰۰

خیر دوست عزیز و خرید شرکت خدماتی را به شما پیشنهاد نمی کنیم، در صورت نیاز فوری ما می توانیم در سریعترین زمان برای شما ثبت کنیم.

پاسخ
زهرا ‏۰۷ فروردین ۱۴۰۰

باسلام و ادب میخواهم شرکت خدماتی ونظافتی در اطراف اصفهان ثبت کنم، مجوز تاسیس بگیرم از کجا مجوز بگیرم میشه هزینه را بفرمایید

پاسخ
مشاور ثبت ‏۱۹ فروردین ۱۴۰۰

برای تاسیس شرکت خدماتی نظافتی نیاز به مجوز ندارید، در ادامه بعد از ثبت شرکت خدماتی می توانید مجوز از اتحادیه صنف تزئینات ساختمانی بگیرید.

پاسخ
رضا سرپوش ‏۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۰

با عرض سلام من میخوام در شهرستان مازندران نور به محمود یه شرکت پیک غذایی تاسیس کنم تا هم رستورانها و هتل ها و فسفود هاو … درامد داشته و به مشتریان خدمات رسانی داشته باشن برای شروع این کار باید چکار کنم تا بتونم تاسیس کنم

پاسخ
مشاور ثبت ‏۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۰

دوست عزیز موارد مورد نیاز در متن بالا توضیح داده شده، پیشنهاد می کنم تماس بگیرید تا توضیحات کاملتر به شما داده شود در یک کامنت نمی گنجد

پاسخ
گودرزی ‏۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰

درچه شهرهایی میتوان دفتر خدمات نظافتی تاسیس کرد

پاسخ
مشاور ثبت ‏۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰

در همه شهره ها دوست عزیز

پاسخ
فریده شاکر ‏۱۸ خرداد ۱۴۰۰

برای تبت شرکت خدماتی نظافتی ابتدا به کدام ارگان مراجعه کنیم

پاسخ
مشاور ثبت ‏۲۰ خرداد ۱۴۰۰

لطفا با ما تماس بگیرید نیاز به مراجعه به سازمانی نیست

پاسخ
مهدی ‏۰۵ تیر ۱۴۰۰

باسلام
جان هرکسی دوست دارید شرکت خدماتی ثبت نکنید طرف کاربلدنیست فقط امده یه شرکت ثبت کرده گندزده توکاربقیه به جای اینکه شرکت ثبت کنید اول ببینید طرف این کارست بعداثبت کنید کسی که شرکت ثبت میکنه ازهمه مهم ترجا باید برای خودش باشه نباشه ثبت بی فایده است

پاسخ
مهدی ‏۰۵ تیر ۱۴۰۰

باسلام
انقدرشرکت خدماتی ثبت نکنید هیچ کدام کار بلدنیستن فقط امدن یه شرکت خدماتی ثبت کردن گندزدن توکارشرکت خدماتی های دیگه

پاسخ
معصومه خلیلی ‏۱۸ مرداد ۱۴۰۰

سلام. میخوام‌بدونم برای شرکت خدمات نظافتی منازل حتما باید شرکت ثبت بشه یا بدون ثبت هم امکان فعالیت هست ؟ و اینکه هزینه ثبت چه میزان هست ؟ من شهرستان هستم اگر راهنمایی بفرمایید ممنون میسم

پاسخ
مشاور ثبت ‏۲۰ مرداد ۱۴۰۰

باید یک شرکت خدماتی نظافتی ثبت کنید به دلایل مختلف، مهمترین آن اینکه مشتریان این خدمت معمولا به شرکت اعتماد بیشتری دارند و در صورتی که شخص باشید نه شرکت سختتر اعتماد می کنند و دلایل بسیار زیاد مختلف، برای استعلام هزینه تماس بگیرید چون هزینه به آیتم های مختلفی بستگی دارد.

پاسخ
حمیدی ‏۱۰ شهریور ۱۴۰۰

سلام خسته نباشید من شرکت خدماتی و نظافت ثبت کردم میخواستم ببینم شما کسی رو میشناسید که به من کمک کنه که ببینم از کجا باید استارت کار او بزنم چه کارهایی رو باید انجام بدم

پاسخ
مشاور ثبت ‏۱۰ شهریور ۱۴۰۰

دوست عزیز شما تجربه ای در حوزه نداشتید چطور شرکت ثبت کرده اید؟

پاسخ
علی حسینی ‏۲۵ شهریور ۱۴۰۰

سلام
در خصوص عملیات تفکیک و جداسازی بازیافت کدام مورد از ۷ گرایش شرکت خدماتی باید در اساسنامه ثبت بشود؟

پاسخ
مشاور ثبت ‏۲۸ شهریور ۱۴۰۰

مسئولیت محدود پیشنهاد می شود

پاسخ
یاسر شاعرپور ‏۱۲ آبان ۱۴۰۰

من یک موسسه انجام خدمات پشتیبانی اداری برای کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی ثبت کردم، برای فعالیت نیاز به مجوز دارم؟ از کجا باید مجوز فعالیت بگیرم

پاسخ
مشاور ثبت ‏۱۳ آبان ۱۴۰۰

دو مورد هست، 1 پشتیبانی اداری خیلی واضح نیست که منظور چی هست، دوم اینکه تازگی ها کارشناس های اداره به صورت سلیقه ای رد می کنند، امکانش هست که برای این موضوع پروانه وکالت درخواست کنند.

پاسخ
فروه پژواک ‏۰۶ بهمن ۱۴۰۰

من از اتباع افغانستان هستم. دارای مدرک تحصیلی ارشد. میخوام شرکت خدماتی آموزشی ثبت کنم. ایا امکان تبت شرکت اموزشی در ایران توسط اتباع خارجی هست؟
سوال دیگر
شرکت خدماتی نظافتی چطور؟

پاسخ
مشاور ثبت ‏۰۷ بهمن ۱۴۰۰

با سلام بله دوست عزیز هست

پاسخ
دانیال عظیمی ‏۰۶ بهمن ۱۴۰۰

می خواستم بدونم برای ثبت شرکت های خدماتی به چه مدرک تحصیلی ای نیاز است

پاسخ
مشاور ثبت ‏۰۷ بهمن ۱۴۰۰

سلام در حال حاضر مدرک تحصیلی نیاز نیست

پاسخ
محمد گلپایگانی ‏۲۷ بهمن ۱۴۰۰

سلام وقت بخیر
میشه هم شرکت خدمات نظافتی زد و هم شرکت خدمات مالی و اداری؟ نیاز به همکاری با شما داشته باشم با کدوم واحد و همکاری باید ارتباط بگیرم که مجوزهای لازمو واسم اوکی کنید.
ممنون میشم جوابمو ایمیل کنید

پاسخ
مشاور ثبت ‏۲۷ بهمن ۱۴۰۰

سلام شما به مجوز خاصی نیاز ندارید و بله می توانید، لطفا با شماره موسسه 02168256000 تماس بگیرید

پاسخ
سهیلا شریفی ‏۱۷ تیر ۱۴۰۲

با سلام
آیا برای فعالیت شرکت های خدماتی نظافت وتگهداری سالمندان نیاز به مجوز خاص از ارگان خاصی دارد؟
چه ارگانی بر نحوه فعالیت شرکت های خدماتی نظارت می کند؟
اگر افراد معرفی شده به منازل تخلف کنند مرجع رسیدگی به تخلفات آنها کجاست؟ با سپاس

پاسخ
مشاور ثبت ‏۱۹ تیر ۱۴۰۲

بهزیستی دوست عزیز

پاسخ
فرشید عبداله پور ‏۱۸ تیر ۱۴۰۲

سلام . خدمات پزشکی و پرستاری در منزل هم شامل خدمات شرکت میشه ؟

پاسخ
مشاور ثبت ‏۱۹ تیر ۱۴۰۲

با سلام بله و نیازمند اخذ مجوز بهزیستی می باشد.

پاسخ
فرشید عبداله پور ‏۱۸ تیر ۱۴۰۲

محدوده خدمات شرکت چگونه هست

پاسخ
مشاور ثبت ‏۱۹ تیر ۱۴۰۲

با سلام محدوده خدمات را شما به عنوان فرد تاسیس کننده معین می کنید، به عنوان مثال می توانید خدمات نظافتی را تا خدمات تاسیسات و … در موضوع شرکت بیارید.

پاسخ
بهنام جعفری ‏۱۳ مهر ۱۴۰۲

سلام بنده یک شرکت ثبت شده پرستاری دارم مسئولیت محدود میخوام واگذار کنم اگر کسی تمایل خرید داشت با بنده هماهنگ کنید ممنون ۰۹۱۲۹۷۵۰۵۱۵

پاسخ
مهشید ‏۱۱ آبان ۱۴۰۲

با سلام ممنون از مطالب مفیدتون، سوالم از حضورتون این هست که انشالا بعد از ثبت شرکت خدماتی نظافتی و شروع به فعالیت، کار رو باید بیمه کنیم یا روزمزد هست و اینکه چطور میتونیم ادمهای مطمئن رو استخدام کنیم. اگر تخصصی دارید و راهنمائی بفرمایید پیشاپیش تشکر میکنم

پاسخ
مشاور ثبت ‏۲۲ آذر ۱۴۰۲

معمولا بیمه نیست و به صورت قراردادی هست که این مورد تایید ما نیست و بهتره که نیروها رو بیمه کنید و قراردادی ببندید که نیرو در اختیار شما باشد و بیمه شود که شرکت رو ترک نکند و با مشتری ها ارتباط نگیرد

پاسخ
مصطفی روحی ‏۱۵ آبان ۱۴۰۲

سلام
برای فعالیتی در زمینه کمک برای گرفتن ویزا از اونجایی که یک خدمت مشخص هست، میشه شرکت خدماتی ثبت کرد؟

پاسخ
مشاور ثبت ‏۱۵ آبان ۱۴۰۲

سلام موضوع درخواستی شما نیاز به مجوز دارد و درج این موضوع باعث رد درخواست ثبت شما می شود.

پاسخ
حمید ‏۲۴ آبان ۱۴۰۲

سلام .بنده میخوام برای خدمات نصب و تعمیرات آسانسور _پکیچ _آبگرمکن _بخاری و نظیر تاسیسات که گواهینامه فنی حرفه ای هم دارم ، شرکت ثبت کنم،
حال خواستم بدونم که نیاز دفتر کار یا مغازه به همراه پروانه کسب دارم ، یا اینکه فعلا نیاز نیس ؟؟
ممنون میشم راهنمایی کنیین

پاسخ
مشاور ثبت ‏۰۵ آذر ۱۴۰۲

برای ثبت شرکت خدماتی فعلا نیاز نیست

پاسخ
بهمن ترابی ‏۰۸ آذر ۱۴۰۲

سلام میخواستم در مورد شرکت خدماتی نظافتی راهنماییم کنید که شرایط را بدانم ممنون

پاسخ
سهراب آهنی ‏۱۸ آذر ۱۴۰۲

سلام،چه نوع شرکت خدماتی باید ثبت کرد که هم نظافت هم خدمات مجالس عروسی و ختم و هم داشته باشه

پاسخ
مشاور ثبت ‏۲۲ آذر ۱۴۰۲

می توانید مسئولیت محدود با موضوعی که چند وجهی هست ثبت کنید

پاسخ
بهمن ترابی ‏۲۰ آذر ۱۴۰۲

سلام میخواستم در مورد شرکت خدماتی نظافتی راهنماییم کنید که شرایط را بدانم ممنون

پاسخ
مشاور ثبت ‏۲۲ آذر ۱۴۰۲

با سلام برای تاسیس شرکت خدمات نظافتی باید حداقل دو نفر باشید که سهام به نسبت بین شما دو نفر تقسیم می شود، موضوع هم که مشخص است، باید کد اقتصادی بگیرید که این مورد رو ما براتون انجام میدیم، نباید سوپیشینه کیفری داشته باشید و ثنا هم داشته باشید.

پاسخ
تماس با ما